πάμπολλες δικαστικές περιπέτειες το έργο κατέληξε στην ιταλική GD Infrastrutture, πίσω από την οποία φημολογείται ότι είναι η Μηχανική. Ως γνωστόν, το έργο διεκδικούσε η Τεχνική Ολυμπιακή.
Με αυτά κι αυτά χάθηκε πολύτιμος χρόνος και έτσι ο σιδηρόδρομος πηγαίνει όλο και πιο πίσω, σε σχέση με τα αρχικά χρονοδιαγράμματα, στο Ρίο (για την Πάτρα θα… δείξει).
«Για την ΕΡΓΟΣΕ, η εν λόγω εργολαβία ήταν “μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα”», όπως σχολιάζει έμπειρο σιδηροδρομικό στέλεχος.
«Οι μεν Ιταλοί έχουν σύμμαχο τη Μηχανική, με τα γνωστά προβλήματα και τις ημιτελείς εργολαβίες που άφησε στην ΕΡΓΟΣΕ, η δε Τεχνική Ολυμπιακή δεν έχει σημαντικό κατασκευαστικό αντικείμενο το τελευταίο διάστημα, κάτι το οποίο δημιουργούσε προβληματισμούς», επεξηγεί.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.