Με ένα τρένο που μπορεί να τρέξει με 250 χλμ την ώρα θέλουν οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εγκαινιάσουν την νέα γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης.
Το «Λευκό Βέλος» (Freccia Bianca) είναι ένα σύγχρονο τρένο (φωτό) που θα έρθει από την Ιταλία και θα κάνει τα πρώτα δρομολόγια.
Μάλιστα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδιάζουν η έναρξη της νέας γραμμής να συμπέσει με την ετήσια επέτειο υπογραφής της σύμβασης για την εξαγορά της επιχείρησης στις 18 Ιανουαρίου 2018.
Για να συμβεί αυτό θα πρέπει πρώτα ο ΟΣΕ να έχει παραδώσει την ηλεκτροδότηση της γραμμής Αθήνα – Λιανοκλάδι κάτι που είναι προγραμματισμένο να συμβεί τον προσεχή Νοέμβριο.
Το «Λευκό βέλος» ανήκει στα τρένα που μπήκαν στις Ιταλικές γραμμές την περασμένη δεκαετία σημειώνοντας εξαιρετικές επιδόσεις. Σήμερα ένα μεγάλο μέλος αυτών των συρμών έχει αντικατασταθεί από το «Κόκκινο βέλος» το οποίο αναπτύσσει ταχύτητες μέχρι 300 χλμ την ώρα.
Το νέο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 4.30 ώρες και προβλέπεται μόνο μια ενδιάμεση στάση στη Λάρισα.
Thessaliaeconomy.gr
Λ.Ε.
Η ΕΚΔΟΣΗ 414 ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 200 ΧΛΜ ΤΗΝ ΩΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που λέει λευκό βέλος είναι το 414;
ΔιαγραφήΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΑΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπήρχε για χρόνια δρομολόγιο που έκανε τη διαδρομή σε 4.15. Με τρένο του ΟΣΕ. Με στάση μόνο στη Λάρισσα. Το έπαιρνα τακτικά. Λευκό βέλος κ πράσινα άλογα κ φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έπαιρνες τακτικά αλλά ποτέ δεν είχες αναρωτηθεί πόσο "μέσα" έβαζε τους Έλληνες φορολογουμενους δηλαδή πόσο ζημιογόνο ηταν. Για αυτό διακόπηκε.
ΔιαγραφήΕίχε δρομολογηθει επι Μισέλ, τότε που ο ΟΣΕ εμπαινε μέσα αρκετά εκατ. ευρω/μηνα.
Χαχαχαχαχαχαχα πιθανότατα έχεις δίκιο!
ΔιαγραφήΣυγνωμη ρε μαγκες κρατουσατε τα λογιστικα του οσε?
ΔιαγραφήΟχι δεν κρατουσαμε τα λογιστικά. Κρίνουμε εκ του αποτελέσματος. Γνωρίζουμε τα δις ευρώ που ειναι χρεωμενος ο όμιλος ΟΣΕ.
ΔιαγραφήΓια αυτό το λογο οσοι διετελεσαν απο το 1996 και μετά προεδροι, Δ.Σ., στον ΟΣΕ και Υπουργοι, Υφυπουργοι κτλ Μεταφορών δεν απολογηθηκαν ποτέ στο λαο, γιατί αυτοί είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για το χρέος του ΟΣΕ.
Καποιοι τρέχουν στα δικαστήρια (siemens, πινακίδες κυκλοφορίας κτλ)
Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο δρομολόγιο,
Διαγραφήαλλά ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα 1 δις ευρώ το χρόνο τις "καλές" εποχές πριν τελειώσουν τα δανεικά.
Δε χρειάζεται να κρατάς τα λογιστικά για να το ξέρεις αυτό.
Για κάποιον παράξενο λόγο, μετά την ολυμπιάδα 2004 ο ΟΣΕ παρολίγο να κλείσει όλα τα ΚΤΕΛ που έκαναν συγχωνευσεις δρομολογίων. Ταξίδευα για χρόνια 1-2 φορές την εβδομαδα Θεσνικη Αθήνα. Έπρεπε να κλείνω εισιτηριο τουλαχιστον 10 ημερες νωρίτερα και όλα τα δρομολόγια ασφυκτικά γεματα. Αναρωτιόμουν γιατί δεν αυξανόταν η συχνότητα δρομολογίων. Το 4:15 Αθηνα Θεσσαλονίκη ήταν από τότε και οι ταχύτητες ήταν 200km/ωρα. Στη συνέχεια για κάποιον παράξενο λόγο, τα όρια ταχύτητας έγιναν 140km/ωρα και σαν επιβάτης διαπίστωσα προσπάθεια υπονόμευσης συνολικά.
ΔιαγραφήΣε ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα του BBC, ωστόσο γίνεται λόγος για την άποψη που είχε διατυπώσει το 1992 ο Στέφανος Μάνος και ταυτίζεται απόλυτα με την άποψη του Λιούις. «Είχα πει ότι θα έπρεπε να μειώσουμε δραστικά το κόστος του δημοσίου τομέα και χρησιμοποίησα ως παράδειγμα τον σιδηρόδρομο, όπου το υπέρογκο μισθολογικό κόστος μπορούσε να συγκριθεί μόνο με τα έσοδα του κράτους. Γνώριζα τον αριθμό των επιβατών και έκανα έναν πρόχειρο υπολογισμό πόσο θα κόστιζε στο κράτος να τους μεταφέρει με τρένο και πόσο αν τους μετέφερε με ταξί. Το ταξί ήταν φθηνότερο» δήλωσε ο Στέφανος Μάνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ρεπορτάζ στη συνέχεια προσπαθεί να μεταφέρει την υπόθεση στις σημερινές συνθήκες και να καταλήξει σε ένα συμπέρασμα. Για το τρένο, υπολογίζει ότι το 2010 οι επιβάτες ταξίδεψαν περίπου 1,8 δις χιλιόμετρα με τον ΟΣΕ, ενώ ο Οργανισμός έχανε 1 δις ευρώ το χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΣΕ ξοδεύει περίπου 0,60 ευρώ ανά χιλιόμετρο για κάθε επιβάτη. (Στην Αγγλία το σχετικό κόστος είναι 0.30). Όσον αφορά στο ταξί, η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη κοστίζει περίπου 700 ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι το κόστος ανά χιλιόμετρο ανέρχεται σε 1,20 ευρώ, τα διπλά δηλαδή από το να μετακινηθεί κάποιος με τρένο. Αν όμως το ταξί μοιραστούν περισσότερα άτομα, το κόστος φτάνει ή και πέφτει κάτω από το αντίστοιχο κόστος του τρένου. Επομένως, καταλήγει το ρεπορτάζ, ο Στέφανος Μάνος επιβεβαιώνεται στην περίπτωση που το ταξί χρησιμοποιούν δύο ή περισσότερα άτομα.
Το ρεπορτάζ ωστόσο προχωράει ακόμα περισσότερο και με τη βοήθεια συγκοινωνιολόγου υπολογίζει ότι για να μεταφερθούν οι επιβάτες με αεροπλάνο στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το κόστος για το κράτος ανέρχεται περίπου στα 0,14 ευρώ ανά χιλιόμετρο, στα 0.08 ευρώ για μετακίνηση με λεωφορείο και στα 0,18 ευρώ για μετακίνηση με ΙΧ!
Ακόμη όμως κι αν ο, ασύμφορος ΟΣΕ, έκλεινε, το πρόβλημα δεν θα λυνόταν καταλήγει το ρεπορτάζ αφού το κράτος έχει μπει εγγυητής για δάνεια που έχει πάρει ο Οργανισμός. Το χρέος του ΟΣΕ το 2010 ανερχόταν σε 8 δις ευρώ, ενώ το κόστος των τόκων ανερχόταν σε 420 εκατομμύρια ευρώ. Μύλος...
Πρεπει να είσαι Δρ για να καταφερεις να χρεωκοπησεις περισσότερο μια ηδη χρεωκοπημενη εταιρεία σαν τον ΟΣΕ
Διαγραφήδηλ αν εγω πάρω το ταξί με άλλο ένα άτομο θα δώσω 350€.... αλλά μάλλον το βρίσκω κατά τι ακριβότερο από το τραίνο...τι όχι;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή300€ εχει το ταξι Αθήνα - Θεσσαλονίκη συν τα διόδια. Αν το πάρεις με αλλο άτομο, θα δώσεις 150€.
Διαγραφήτο βρισκεις κατα τι ακριβοτερο απο το τραινο γιατι τα υπολοιπα στο τραινο στα πληρωνει το κρατος. Λεμε ποσο κοστιζει συνολικα στο κρατος το χιλιομετρο. Κοστιζει 0.60 €/km ενω αν το κρατος νοικιαζε ταξι θα κοστιζε 1.20 €/km για το καθε ταξι Αρα αν βαλει 4 ατομα στο καθε ταξι παμε στα 0.30 €/km για ΤΑΧΙ!!
Διαγραφή