Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Αύριο το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο με ηλεκτροκίνητρο τρένο στο Λιανοκλάδι-Δομοκός

Αύριο το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο  με ηλεκτροκίνητρο τρένο στο Λιανοκλάδι-ΔομοκόςΑκόμα ένα βήμα προς την έναρξη του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου δρομολογίου μεταξυ Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα γίνει αύριο καθώς σύμφωνα με
πληροφορίες θα διεξαχθεί το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο στο τελευταίο τμήμα από το Λιανοκλάδι μέχρι το Δομοκό που ολοκληρώνει τη γραμμή.
Εξάλλου από σήμερα ο ΟΣΕ έθεσε σε τάση την ηλεκτροκίνηση σε αυτό το τμήμα μιας και ολοκληρώθηκαν οι σχετικές εργασίες. Η επιτυχής ολοκλήρωση του πρώτου δοκιμαστικού δρομολογίου θα σημάνει την συνέχιση τους μέχρι ο ΟΣΕ να δώσει το πράσινο φως και τον Μάιο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ξεκινήσει τα δρομολόγια με ηλεκτροκίνητα τρένα.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Με την έναρξη αυτών των δρομολογίων οι επιβάτες θα κερδίσουν καταρχάς σε χρόνο. Η απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων θα καλύπτεται σε 4 ώρες, αρχικά με ένα δρομολόγιο την ημέρα ενώ θα γίνονται 3 στάσεις σε Λιανοκλάδι, Λάρισα και Κατερίνη.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσει η αλλαγή μηχανής σε Λιανοκλάδι και Παλαιοφάρσαλο που ώρα έπαιρνε αλλά και πολλές φορές δημιουργουσε καθυστερήσεις και στα τρένα που έρχονταν από την άλλη κατεύθυνση.
Επίσης θα σημάνει και την περαιτέρω μείωση του κόστους του δρομολογίου μιας και η χρήση ηλεκτρισμού θεωρείται από σιδηροδρομικούς παράγοντες ως φθηνότερη μέχρι και 60% και σταθερή καθώς η τιμή του πετρελαίου αλλάζει διαρκώς και πολλές φορές αυξητικά επιδεινώνοντας τα οικονομικά της εταιρείας.
Η ολοκλήρωση των έργων εξασφαλίζει διπλή γραμμή σε όλο το μήκος της γραμμής τριπλασιάζοντας την χωρητικότητα των τρένων και μηδενίζοντας τις συνεχείς καθυστερήσεις στα μονά τμήματα από τη διέλευση τρένων από την αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό θα αυξήει ακόμα περισσότερο τη μέση ταχύτητα των τρένων.
ΤΑ ΤΡΕΝΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com αυτή την εποχή μία ηλεκτράμαξα της ΓΑΙΑΟΣΕ ανακαινίζεται στο αμαξοστάσιο του Ρέντη προκειμένου αρχικά να αναλάβει τη διεξαγωγή των "γρήγορων" δρομολογίων και μέχρι την έλευση των Ιταλικων Pendolino ETR 485 που προορίζονται για να δρομολογηθούν στη γραμμή.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.