Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Η παρέμβαση του πρώην δ.σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές

Πρόωρο χαρακτηρίζει το άνοιγμα της εγχώριας αγοράς επιβατικών σιδηροδρομικών
μεταφορών ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.

Σε διαδικτυακή ανάρτηση αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «η υποδομή δεν είναι ακόμα έτοιμη να στηρίξει τους ιδιωτικούς παρόχους στις επιβατικές μεταφορές», υποστηρίζοντας ότι πρώτα θα έπρεπε να αναπτυχθεί η υποδομή με γειτονικές χώρες, προκειμένου να υποστηριχθούν τα διεθνή δρομολόγια (Θεσσαλονίκη προς Σοφία, Βουκουρέστι, Κωνσταντινούπολη κ.λπ.), ώστε η αγορά αυτή να… ωριμάσει πριν ανοίξει.

Στη συνέχεια, υπογραμμίζει ότι η, σχετικά μικρή, εσωτερική αγορά δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει πολλές σιδηροδρομικές επιβατικές εταιρείες, οι οποίες – πιθανότατα – θα επιδείξουν ενδιαφέρον στις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών.


«Επιπλέον, οι αιτήσεις για πρόσθετες υπηρεσίες επιβατών θα εξαλείψουν κυριολεκτικά την ήδη εξαιρετικά περιορισμένη ικανότητα μεταφοράς εμπορευμάτων», επισημαίνει ο κ. Ζηλιασκόπουλος, εάν και τονίζει ότι «από την άλλη πλευρά, μπορώ να συμπάσχω με τους επιβάτες (είμαι ένας από αυτούς!) που λαμβάνουν σήμερα μια τέτοια υποβαθμισμένη υπηρεσία, παρά τις ΥΔΥ και αναμένουν βελτιώσεις από τον ανταγωνισμό …».

Σημειώνεται ότι στις εγχώριες επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές δραστηριοποιείται η (ιταλική) ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην οποία ανήκει ο Προαστιακός και η κρατική ΣΤΑΣΥ.

Επίσης, την είσοδό της έχει προαναγγείλει η ελληνο – αυστριακή Rail Cargo Logistics Goldair.

metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.