Με πραγματική έκπληξη και
ταυτόχρονη απορία, πληροφορηθήκαμε σήμερα από ανυπόγραφο άρθρο της
εφημερίδας
«Καθημερινή» ότι ολοκληρώθηκαν επιτυχώς οι διαπραγματεύσεις για την υπογραφή
ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Με πλήρη αιφνιδιασμό πληροφορηθήκαμε
ότι το Σωματείο μας εκπροσωπεί μόνο διοικητικούς υπαλλήλους, καθώς επίσης, απορία
προκαλεί η δήθεν «υποχώρηση» μας στο θέμα του ωραρίου των διοικητικών
υπηρεσιών, την αλλαγή του οποίου ζήτησε να συνυπογράψουμε η Διοίκηση της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς γνωρίζει ότι μονομερείς
ενέργειες γύρω από αυτό το ζήτημα είναι καταχρηστικές, αφού επιφέρουν
σημαντικές αλλαγές στον οικογενειακό προγραμματισμό των εργαζομένων.
Δηλώνουμε ότι, όχι μόνο καμία
υποχώρηση στο θέμα του ωραρίου δεν κάναμε, αντίθετα συζητούμε το θέμα στα
πλαίσια της καλής πίστης, αλλά και ότι καμία συμφωνία δεν έχει υπάρξει γύρω από
το θέμα της ΣΣΕ, αφού σε εκκρεμότητα υπάρχει –πέραν θεσμικών, οικονομικών μας
αιτημάτων, η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο αίτημα του Σωματείου μας για την
ανάκτηση όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών από εργαζόμενους στην εταιρεία
(εκδοτήρια, καθαρισμός, κυλικεία τρένων), προκειμένου να αναβαθμιστούν τόσο οι
υπηρεσίες, όσο και να σταματήσουν να υπάρχουν επαχθείς όροι εργασίας
(μπλοκάκια, κ.τ.λ) σε μια Εταιρεία που επιδοτείται ετησίως από τον Κρατικό
Προϋπολογισμό, με 50 Εκατομμύρια Ευρώ.
Όταν υπάρξει συμφωνία για την
ΣΣΕ, το Σωματείο μας θα ενημερώσει με νεότερη ανακοίνωση του για την σύναψη
της.
Καλό θα ήταν μέχρι τότε, έγκριτες
εφημερίδες να διασταυρώνουν τα δημοσιεύματα τους και να μην εμπιστεύονται
πληροφορίες που δεν έχουν καμία βάση.
Το επίμαχο άρθρο της Καθημερινής:
Τα βρήκαν εργαζόμενοι, ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας
Αίσιο τέλος θα έχει η διαπραγμάτευση για τη νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι εργαζόμενοι οι οποίοι είχαν απειλήσει με 24ωρη απεργία την ερχόμενη Πέμπτη 11 Οκτωβρίου, τελικά έκαναν πίσω μετά τη χθεσινή συνάντηση με τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το σωματείο των διοικητικών της επιχείρησης που αντιδρούσε στη νέα ΣΣΕ, έκανε πίσω στο βασικό «αγκάθι» της διαπραγμάτευσης που ήταν το ωράριο απασχόλησης. Η πλευρά των εργαζομένων ήθελε να συνεχίσει με το υφιστάμενο ωράριο (07.00-14.30) που ισχύει από την εποχή της ίδρυσης της εταιρείας. Από την άλλη πλευρά, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιζητούσε την εφαρμογή του ωραρίου λειτουργίας των ιδιωτικών επιχειρήσεων (09.00-17.00). Τελικά οι δύο πλευρές συμφώνησαν η επιχείρηση να λειτουργήσει μέχρι τον Ιούνιο 08.30-16.00 και στη συνέχεια να ισχύσει το τελικό ωράριο εργασίας 09.00-17.00.
Στο μεταξύ, σε νέα γραφεία θα μετακομίσει η εταιρεία –πιθανώς– στις αρχές του επόμενου έτους. Τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και το νέο απόκτημά της η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) θα συστεγαστούν σε νέα γραφεία επί της οδού Λ. Συγγρού. Η ΕΕΣΣΤΥ αναμένεται να μεταβιβαστεί στην ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ΤΑΙΠΕΔ μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εγκαταλείψει τα κτίρια της Καρόλου στο κέντρο της Αθήνας, αλλάζοντας οριστικά σελίδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.