Νέα ηλεκτροκίνητα δρομολόγια ξεκινάνε την Κυριακή στις 30/07 και παρά τα θετικά που απορρέουν καταγράφονται και
αρκετά προβλήματα.
Προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν γιατί επηρεάζουν την καθημερινότητα χιλιάδων επιβατών που για αρκετά χρόνια είχαν βρει ως μια συμφέρουσα λύση τον προαστιακό για τις μετακινήσεις του από και προς την εργασία του και όχι μόνο.
Πάμε να δούμε τι έχουμε μέχρι στιγμής διαπιστώσει με βάση αυτά που ξέρουμε για τα νέα δρομολόγια.
Μεγάλο πρόβλημα είναι για τους πολίτες που χρησιμοποιούσαν τον προαστιακό από τα Άνω Λιόσια. Τα νέα δρομολόγια προβλέπουν 1 δρομολόγιο την ώρα από 3 που υπήρχαν. Όλοι γνωρίζουμε πως από τα Άνω Λιόσια μετακινείται μεγάλος όγκος επιβατών κάθε μέρα με προορισμό τους σταθμούς προς το Αεροδρόμιο και για αυτό θα πρέπει το δρομολόγιο από το Αεροδρόμιο που τερματίζει ΣΚΑ να τερματίζει Άνω Λιόσια.
Παράλληλα θα πρέπει τα δρομολόγια αυτά μεταξύ ΛΙΟΣΙΑ - ΑΕΡ (και όχι ΣΚΑ - ΑΕΡ) να γίνουν 2 και όχι 1 και σε συνδυασμό με το δρομολόγιο Αθήνα - ΑΕΡ να έχουμε 3 από και προς το Αεροδρόμιο στην ώρα, όπως έχουμε μέχρι σήμερα.
Και τα 2 παραπάνω προβλήματα είναι εφικτό να λυθούν και να διευκολύνουν τους πολίτες.
Τις ώρες αιχμής μέχρι σήμερα με τα 3 δρομολόγια, ο κόσμος μεταξύ ΣΚΑ - Αεροδρομίου δεν χωράει πολλές φορές στο τρένο. Φανταστείτε τι θα γίνεται με 2 δρομολόγια.
Στις Κάτω Αχαρνές όπου θα γίνεται και η μετεπιβίβαση για Κιάτο και Αεροδρόμιο ο σταθμός χρειάζεται μεγάλη βελτίωση. Χρειάζεται να δημιουργηθεί ένας γυάλινος χώρος ώστε να μπορεί το επιβατικό κοινό να περιμένει και να προφυλάσσεται από αέρα και βροχή. Επίσης χρειάζεται υποστήριξη με άτομα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου θα ενημερώνουν το επιβατικό κοινό.
Τα δρομολόγια για Χαλκίδα, τουλάχιστον τις ώρες αιχμής θα πρέπει να είναι ανά μία ώρα. Δεν επιτρέπεται το 2017 να μιλάμε για συγκοινωνία που καλύπτει σταθμούς λίγα χιλιόμετρα έξω από το κέντρο της Αθήνας και να είναι ανά 2 ώρες. Στο blog έχουν φτάσει δεκάδες διαμαρτυρίες επιβατών.
Προβλήματα επίσης είναι:
οι μαγνητοφωνημένες ανακοινώσεις εσωτερικά στα τρένα που θα πρέπει να γίνει ανανέωση στο σύστημα και να ακούγονται ηχητικά όλες οι στάσεις και οι νέες διαδρομές (συμπεριλαβανομένου των ανταποκρίσεων).
Η μηδαμινή μέχρι τώρα ενημέρωση του επιβατικού κοινού για τα νέα δρομολόγια, 3 μόλις ημέρες από την έναρξή τους.
Τέλος τα διαθέσιμα railbus θα πρέπει να μεταφερθούν στον Θεσσαλικό Σιδηρόδρομο ώστε να μπουν στα δρομολόγια Καλαμπάκα - Παλαιοφάρσαλο και Λάρισα - Βόλο κίνηση που θα βοηθήσει πολύ τα συγκεκριμένα δρομολόγια.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
αρκετά προβλήματα.
Προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν γιατί επηρεάζουν την καθημερινότητα χιλιάδων επιβατών που για αρκετά χρόνια είχαν βρει ως μια συμφέρουσα λύση τον προαστιακό για τις μετακινήσεις του από και προς την εργασία του και όχι μόνο.
Πάμε να δούμε τι έχουμε μέχρι στιγμής διαπιστώσει με βάση αυτά που ξέρουμε για τα νέα δρομολόγια.
Μεγάλο πρόβλημα είναι για τους πολίτες που χρησιμοποιούσαν τον προαστιακό από τα Άνω Λιόσια. Τα νέα δρομολόγια προβλέπουν 1 δρομολόγιο την ώρα από 3 που υπήρχαν. Όλοι γνωρίζουμε πως από τα Άνω Λιόσια μετακινείται μεγάλος όγκος επιβατών κάθε μέρα με προορισμό τους σταθμούς προς το Αεροδρόμιο και για αυτό θα πρέπει το δρομολόγιο από το Αεροδρόμιο που τερματίζει ΣΚΑ να τερματίζει Άνω Λιόσια.
Παράλληλα θα πρέπει τα δρομολόγια αυτά μεταξύ ΛΙΟΣΙΑ - ΑΕΡ (και όχι ΣΚΑ - ΑΕΡ) να γίνουν 2 και όχι 1 και σε συνδυασμό με το δρομολόγιο Αθήνα - ΑΕΡ να έχουμε 3 από και προς το Αεροδρόμιο στην ώρα, όπως έχουμε μέχρι σήμερα.
Και τα 2 παραπάνω προβλήματα είναι εφικτό να λυθούν και να διευκολύνουν τους πολίτες.
Τις ώρες αιχμής μέχρι σήμερα με τα 3 δρομολόγια, ο κόσμος μεταξύ ΣΚΑ - Αεροδρομίου δεν χωράει πολλές φορές στο τρένο. Φανταστείτε τι θα γίνεται με 2 δρομολόγια.
Στις Κάτω Αχαρνές όπου θα γίνεται και η μετεπιβίβαση για Κιάτο και Αεροδρόμιο ο σταθμός χρειάζεται μεγάλη βελτίωση. Χρειάζεται να δημιουργηθεί ένας γυάλινος χώρος ώστε να μπορεί το επιβατικό κοινό να περιμένει και να προφυλάσσεται από αέρα και βροχή. Επίσης χρειάζεται υποστήριξη με άτομα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου θα ενημερώνουν το επιβατικό κοινό.
Τα δρομολόγια για Χαλκίδα, τουλάχιστον τις ώρες αιχμής θα πρέπει να είναι ανά μία ώρα. Δεν επιτρέπεται το 2017 να μιλάμε για συγκοινωνία που καλύπτει σταθμούς λίγα χιλιόμετρα έξω από το κέντρο της Αθήνας και να είναι ανά 2 ώρες. Στο blog έχουν φτάσει δεκάδες διαμαρτυρίες επιβατών.
Προβλήματα επίσης είναι:
οι μαγνητοφωνημένες ανακοινώσεις εσωτερικά στα τρένα που θα πρέπει να γίνει ανανέωση στο σύστημα και να ακούγονται ηχητικά όλες οι στάσεις και οι νέες διαδρομές (συμπεριλαβανομένου των ανταποκρίσεων).
Η μηδαμινή μέχρι τώρα ενημέρωση του επιβατικού κοινού για τα νέα δρομολόγια, 3 μόλις ημέρες από την έναρξή τους.
Τέλος τα διαθέσιμα railbus θα πρέπει να μεταφερθούν στον Θεσσαλικό Σιδηρόδρομο ώστε να μπουν στα δρομολόγια Καλαμπάκα - Παλαιοφάρσαλο και Λάρισα - Βόλο κίνηση που θα βοηθήσει πολύ τα συγκεκριμένα δρομολόγια.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
τα εμπορικα 23500-63502 τι ωρες θα φευγουν?επισης το 80402 και το 80408 τι ωρες αναχωρησης θα εχουν οπως και το 80407 και 80409 τι ωρες αναχωρησης θα εχουν απο θριασιο?
ΑπάντησηΔιαγραφή