Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

Επιστολή Λαρισαϊκού για την γραμμή Τιθορέα - Λιανοκλάδι

Αριθμ. Πρωτ: 10961

ΑΘΗΝΑ  8/5/2017                        

     ΠΡΟΣ: 1) ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
                                  Κο ΒΟΥΡΔΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ
                      2) ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
                                   Κο ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΩΝ/ΝΟ  
  
                      3) ΔΗΜΑΡΧΟ ΛΑΜΙΕΩΝ
                                    Κο ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ ΝΙΚΟΛΑΟ
                      4) ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ- ΕΛΑΤΕΙΑΣ
                                                                          Κο ΓΩΓΟ ΓΕΩΡΓΙΟ
                                                            5) ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΕΛΦΩΝ
                                                                          Κο ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ



  Κύριοι ,   
          
           Όπως πολύ καλώς γνωρίζετε, το προσεχές χρονικό διάστημα θα δοθεί σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέας-Καλλίδρομου-Μώλου- Λιανοκλαδίου. Τούτο συνεπάγεται αυτόματα την παύση της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας- Μπράλου-Λιανοκλαδίου .
            Ωστόσο, ο σιδηρόδρομος, ο οποίος λειτουργεί πάνω από έναν αιώνα στην συγκεκριμένη και καταργούμενη πλέον γραμμή, είναι συνδεδεμένος με την ζωή και την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής. Με την κατάργηση της και με δεδομένο τον κίνδυνο λεηλάτησης της σιδηροδρομικής υποδομής στο σημείο, ως σιδηροδρομικοί έχουμε τα ακόλουθα αιτήματα:  
1)     Να συνεχιστεί η συντήρηση της παραπάνω σιδηροδρομικής γραμμής από τον ΟΣΕ (ο οποίος ενεργεί ως εθνικός διαχειριστής υποδομής), προκειμένου να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση, ώστε να αποτελεί εναλλακτική διαδρομή στην περίπτωση που ανακύψει οιοδήποτε πρόβλημα στην βασική γραμμή Τιθορέα-Καλλίδρομο-Μώλος- Λιανοκλάδι που θα καθιστά αδύνατη την διέλευση των συρμών από αυτή.
2)     Η γραμμή Τιθορέα-Μπράλος-Λιανοκλάδι να συνδεθεί με τον σταθμό Λιανοκλαδίου με γραμμή κυκλοφορίας 4 και να χαρακτηριστεί ως προαστιακή γραμμή, ώστε να εξακολουθεί να εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής, για τους οποίους ο σιδηρόδρομος είναι το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς. Τούτο επιβάλλεται επιπλέον και από φυσιολατρικούς, αλλά και ιστορικούς λόγους, καθόσον και πέραν από το φυσικό κάλλος της περιοχής, πρόκειται για ιστορικό μνημείο εθνικής εμβέλειας αφού στο τμήμα αυτό είναι και η γέφυρα και του ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΥ, η γέφυρα της ΠΑΠΑΔΙΑΣ κλπ.


Για όλα τα ανωτέρω, ζητάμε άμεση συνάντηση μαζί σας για ανταλλαγή απόψεων και θέσεων, ώστε να διαμορφώσουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη. Επίσης, θα επιθυμούσαμε οι απόψεις σας περί του ζητήματος να παρουσιασθούν στην ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί προς τούτο μέχρι τα μέσα Ιουνίου στην πόλη της Λαμίας, στην οποία σας προσκαλούμε και σας ζητάμε να μετάσχετε ως συνδιοργανωτές, κάτι που θα αποτελούσε εξαιρετική τιμή για εμάς.

         


ΓΙΑ ΤΟΝ Σ.Σ. "ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ"

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


                                             ΝΙΚ.ΤΣΙΚΑΛΑΚΗΣ                                     ΒΑΣ. ΒΕΛΑΩΡΑΣ


1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος5/09/2017

    Ας επιδοτήσουν την τραινοσε ο Δήμος Δελφών και Αμφίκλειας - Ελάτειας, ώστε να συνεχίσουν να τους εξυπηρετούν τα τρένα. Ειδάλλως δε ξέρουν τι ζητάνε. Πάει ο καιρός που επηρέαζαν τον προγραμματισμό δρομολογίων στελέχη του ΟΣΕ, τα οποία κατάγονταν από εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.