Ευρεία σύσκεψη, παρουσία των διοικήσεων του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πραγματοποιήθηκε σήμερα, παρουσία του γ.γ. Υποδομών και Μεταφορών και πρώην
διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Θάνου Βούρδα.
Είχε προηγηθεί σύσκεψη, υπό τον γ.γ., με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ για την πορεία των σιδηροδρομικών έργων.
Στην έναρξη της δεύτερης σύσκεψης εκφράστηκαν τα θερμά συλλυπητήρια προς τους οικείους του άτυχου εργαζομένου, που έχασε τη ζωή του στο Σάββατο, 6/5/2017 στο εργοτάξιο της Παναγοπούλας.
Όπως αναφέρει η ΕΡΓΟΣΕ, «τονίστηκε πως έχουν ήδη κινηθεί όλες οι προβλεπόμενες ενέργειες, για να διαπιστωθούν τα αίτια και να αποδοθούν τυχόν ευθύνες».
Στη σύσκεψη αυτή συμμετείχαν όλοι οι επικεφαλής των έργων και των μελετών που εκτελεί η ΕΡΓΟΣΕ και διαπιστώθηκε πως, έως τον Σεπτέμβριο, θα μπορεί να λειτουργεί ηλεκτροκίνητα όλη η γραμμή από τον Πειραιά έως και το Λιανοκλάδι, εφόσον τηρηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες παράδοσης των έργων.
Να σημειωθεί πως το τμήμα από Τιθορέα έως Λιανοκλάδι θα λειτουργήσει στη νέα χάραξη.
metaforespress.gr
Έβαλαν τον Πειραιά τώρα σαν αφετηρία υπεραστικών δρομολογίων, για να χρυσωσουν το χάπι. Μέχρι τώρα έλεγαν από Αθήνα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το 2007 λειτουργεί ο σταθμός Πειραιώς με κανονικό εύρος γραμμής, γιατί δεν αναχωρούσαν δρομολόγια προς Β. Ελλάδα με ντηζελοκινητους συρμούς;