Σάββατο, 4 Μαρτίου 2017

Εύλογες απορίες, ζητούνται άμεσα απαντήσεις.

Δεχτήκαμε από έμπειρα υπηρεσιακά στελέχη των Μηχανοστασίων ανά την επικράτεια έντονα παράπονα για την
ανεξήγητη -κατ' εμάς- απόφαση της διοίκησης Τσαλίδη να γίνουν τυφλές περικοπές των δευτερευουσών απολαβών τους.

Ρωτάμε λοιπόν, ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που η διοίκηση της Τραινοσέ πήρε μια τέτοια απόφαση αυτή την δεδομένη στιγμή; Ποιοι λόγοι οδήγησαν στην αδικαιολόγητη περικοπή των δευτερευουσών απολαβών σε στελέχη που καλύπτουν θέσεις ευθύνης σε όλο το δίκτυο σε εικοσιτετράωρη βάση; 

Η παράταξη της ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ έχει ήδη καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση στο προεδρείο του Σωματείου μας. Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να υπάρχει αλληλοεπικάλυψη των περιφερειακών εδρών (Λάρισα - Λιανοκλάδι, Πάτρα - Κιάτο, Αλεξανδρούπολη - Δράμα).

Ο σιδηρόδρομος είναι μέσο που λειτουργεί καθ' όλο το εικοσιτετράωρο, συνεπώς, ανά πάσα στιγμή μπορεί να προκύψουν τόσο κυκλοφοριακά θέματα όσο και θέματα ανθρώπινου δυναμικού . Ανάλογα σημαντική είναι η λειτουργία των υπηρεσιών προγραμματισμού κατά το Σαββατοκύριακο στα κεντρικά μηχανοστάσια για να λύνονται τα προβλήματα (όπως ασθένειες, έκτακτες αμαξοστοιχίες κλπ) εν τη γένεσή τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.