Δημοσιεύτηκε τελικά, στις 11 Οκτωβρίου, η πρόσκληση ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «υποδομές μεταφορών,περιβάλλον και αειφόρος ανάπτυξη», που αφορά στο έργο κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, από Διακοπτό μέχρι Ροδοδάφνη Αιγιάλειας, με διπλή ηλεκτροκινoύμενη υψηλών ταχυτήτων, σύγχρονη σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες.
Το εν εξελίξει έργο διαχωρίζεται σε δύο φάσεις, με τη α' να περιλαμβάνει εργασίες χρηματοδοτούμενες από πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας του ΕΣΠΑ 2007-2013 και η β', από άλλο του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ «2014-2020».
Οι προτάσεις θα κατατίθενται μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου 2017, αν και εκτιμάται ότι θα λήξουν νωρίτερα, για λόγους συγχρηματοδότησης ΕΕ και ελληνικού Δημοσίου, μέσα από κονδύλι 50 εκατ.ευρώ.
Σύμφωνα με τις αισιόδοξες προβλέψεις των διοικούντων την ΕΡΓΟΣΕ, αν κάτι σημαντικά αρνητικό δεν προκύψει, η επέκταση του Προαστιακού από το Κιάτο θα έχει φτάσει στο Αίγιο, μέσα στο 2018 κι από εκεί,με τις δυσκολίες του τμήματος Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος-Ρίο, πιθανά να «κουμπώσει» στην Πάτρα, το 2022.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
pelop.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.