ΠΙΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Το ζήτημα της επαναλειτουργίας του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο και ειδικότερα στη Μεσσηνία, κυριάρχησε στη συνάντηση που είχαν οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί της
ευρύτερης περιοχής, το βράδυ της Πέμπτης, στο ξενοδοχείο «Φαραί», για το κόψιμο της πίτας τους. Παραβρέθηκε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Συνταξιούχων Σιδηροδρομικών «Η Ενότητα», Σωτήρης Ραυτόπουλος και άλλα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου…Το ζήτημα της επαναλειτουργίας του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο και ειδικότερα στη Μεσσηνία, κυριάρχησε στη συνάντηση που είχαν οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί της
«Για εμάς είναι πρώτης προτεραιότητας θέμα η επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο και την Καλαμάτα», τόνισε σε δηλώσεις του ο κ. Ραυτόπουλος, επισημαίνοντας ότι με την ευκαιρία της κοπής της πίτας οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και άλλα ζητήματα όπως «η επίθεση που δεχόμαστε από την κυβέρνηση ενάντια στα ασφαλιστικά μας δικαιώματα».
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου υπογράμμισε ότι «για να ξαναλειτουργήσει το τρένο, που πρέπει να ξαναλειτουργήσει, πρέπει να κινητοποιηθεί ο κόσμος, αυτό είναι το Α και το Ω. Το να το λέμε εμείς στην αίθουσα δεν βγαίνει τίποτα. Σε άλλες περιοχές που κινητοποιήθηκε ο κόσμος, όπως στη Θεσσαλία, στο Βόλο, βγήκε αποτέλεσμα. Εδώ δυστυχώς δεν υπάρχει κινητοποίηση. Πρέπει οι κοινωνικοί φορείς, οι συνεταιριστικές οργανώσεις, οι αγροτικοί σύλλογοι, οι Δήμοι, όλοι μαζί, μαζί με τους συνταξιούχους σιδηροδρομικούς που αγαπάνε το τρένο, έχουν ζήσει με το τρένο, έχουν αφιερώσει τη ζωή τους επάνω στην υπόθεση αυτή, έζησαν τις οικογένειές τους, μεγαλώσανε τα παιδιά τους και έχουν δεθεί με τον σιδηρόδρομο, να παλέψουμε για να ξαναλειτουργήσει ο σιδηρόδρομος».
Εξέφρασε επίσης τη βεβαιότητα ότι «αν μπει ένα τρένο εκσυγχρονισμένο, που να υπηρετεί το λαό και τον τρόπο, δεν θα έχει καθόλου ελλείμματα».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πολλοί σιδηροδρομικοί ή πρώην σιδηροδρομικοί της Μεσσηνίας, ανάμεσά τους ο αντιδήμαρχος Μεσσήνης Τάσος Τσερπές, ο δημοτικός σύμβουλος της Καλαμάτας Δημήτρης Φαββατάς, ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Μικρομάνης Χάρης Κουτσουρόπουλος κ.ά
Στ.Μ.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου υπογράμμισε ότι «για να ξαναλειτουργήσει το τρένο, που πρέπει να ξαναλειτουργήσει, πρέπει να κινητοποιηθεί ο κόσμος, αυτό είναι το Α και το Ω. Το να το λέμε εμείς στην αίθουσα δεν βγαίνει τίποτα. Σε άλλες περιοχές που κινητοποιήθηκε ο κόσμος, όπως στη Θεσσαλία, στο Βόλο, βγήκε αποτέλεσμα. Εδώ δυστυχώς δεν υπάρχει κινητοποίηση. Πρέπει οι κοινωνικοί φορείς, οι συνεταιριστικές οργανώσεις, οι αγροτικοί σύλλογοι, οι Δήμοι, όλοι μαζί, μαζί με τους συνταξιούχους σιδηροδρομικούς που αγαπάνε το τρένο, έχουν ζήσει με το τρένο, έχουν αφιερώσει τη ζωή τους επάνω στην υπόθεση αυτή, έζησαν τις οικογένειές τους, μεγαλώσανε τα παιδιά τους και έχουν δεθεί με τον σιδηρόδρομο, να παλέψουμε για να ξαναλειτουργήσει ο σιδηρόδρομος».
Εξέφρασε επίσης τη βεβαιότητα ότι «αν μπει ένα τρένο εκσυγχρονισμένο, που να υπηρετεί το λαό και τον τρόπο, δεν θα έχει καθόλου ελλείμματα».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πολλοί σιδηροδρομικοί ή πρώην σιδηροδρομικοί της Μεσσηνίας, ανάμεσά τους ο αντιδήμαρχος Μεσσήνης Τάσος Τσερπές, ο δημοτικός σύμβουλος της Καλαμάτας Δημήτρης Φαββατάς, ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Μικρομάνης Χάρης Κουτσουρόπουλος κ.ά
Στ.Μ.
kalamatajournal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.