Μπορεί τα σιδηροδρομικά έργα της χώρας να πηγαίνουν καλά όμως αυτό δεν
συμβαίνει σε όλα τα πεδία. Αν κοιτάξουμε λίγο το δίκτυο της Αθήνας θα
ανακαλύψουμε ότι από τον Πειραιά μέχρι την Αθήνα και μέχρι το Μενίδι η
ηλεκτροκίνηση παραμένει ..ανέκδοτο.
Τα έργα που γίνονται σε αυτά τα τμήματα δυστυχώς δεν έδωσαν στην πόλη της Αθήνας την ευκαιρία να γίνει όμοια με άλλες πόλεις της Ευρώπης και το Προαστιακό και Υπεραστικό της δίκτυο να μπορεί να κινηθεί ως ηλεκτροκινούμενο.
Ένα άλλο μελανό σημείο της Αθήνας είναι ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός. Πρόκειται για ένα από τα χειρότερα δείγματα κακής διαχείρισης έργων και μάλιστα αφορά την διεθνή εικόνα της πόλης.
Όσοι χρησιμοποιούν, περνούν ή μένουν κοντά στον γνωστό «Σταθμό Λαρίσης» θα γνωρίζουν ότι είναι ένα αιώνιο εργοτάξιο. Τα έργα ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000 αλλά δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ.
Από την μία κινητοποιήσεις πολιτών και ομάδων, από την άλλη κόντρα με τον Δήμο Αθηναίων για την υπογειοποίηση και φυσικά οι διαλυμένες εργολαβίες, έχουν αφήσει το άσχημο στίγμα τους στον κεντρικότερο σιδηροδρομικό σταθμό της χώρας που αντί για στολίδι είναι ένα αχανές εργοτάξιο. Μάλιστα ενώ στα σχέδια φαίνεται ένας εντυπωσιακός σταθμός η εικόνα σήμερα μάλλον παραπέμπει σε γιαπί.
Κανενός είδους παρέμβαση δεν έχει γίνει σε αυτό το σταθμό που διατηρεί χαρακτηριστικά ενός μικρού περιφερειακού σταθμού με την αίσθηση του «παρακατιανού» να είναι εμφανής.
Η εικόνα αυτή αμαυρώνεται ακόμα περισσότερο από τις παρεχόμενες υπηρεσίες που θυμίζουν δεκαετία 60 και 70, τα τρένα που είναι μόνο πετρελαιοκίνητα, γεμάτα γκράφιτι και την γύρω περιοχή που μοιάζει εντελώς παραμελημένη και υποβαθμισμένη.
Έγκυρες πληροφορίες από την ΕΡΓΟΣΕ θέλουν τον διαγωνισμό-σκούπα που περιλαμβάνει και την ολοκλήρωση του εργοταξίου στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό τα Αθήνας, την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και την απόδοση του στο κοινό της πόλης να είναι προ των πυλών.
Η δημοπράτηση σκοπό έχει να αποκαταστήσει την άσχημη σημερινή εικόνα του σταθμού και να δώσει επιτέλους την ηλεκτροκίνηση μέσα στην πόλη της Αθήνας και μέχρι το λιμάνι του Πειραιά αποκαθιστώντας ένα σφάλμα μιας δεκαετίας.
ypodomes
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.