Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Ο Σιδηροδρομικός Ρωσικός κολοσός

Τα αποτελέσματα του 2013 δημοσιοποίησαν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, οι οποίοι έχουν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στην Ελλάδα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διακινεί ετησίως περί τα 13-15 εκατ. επιβάτες και 3,5 - 4,5 εκατ. τόνους εμπορευμάτων.

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του 2013, διακίνησαν 1,08 δις. επιβάτες, παρουσιάζοντας αύξηση 2,1%, σε σχέση με το 2012. Ανά κατηγορία, πτώση 5% σημείωσαν οι επιβάτες μεγάλων αποστάσεων, ενώ άνοδο 3% γνώρισε το προαστιακό δίκτυο.

Σε επίπεδο εμπορευμάτων, οι Ρωσικοί σιδηρόδρομοι διακίνησαν 1,2 δις. τόνους, σημειώνοντας μείωση 2,8%, σε σχέση με το 2012. Κυρίως, διακινήθηκαν προϊόντα πετρελαίου, καύσιμα, αλλά και άνθρακας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της RZD, η εταιρεία αντιπροσωπεύει το 30% του κύκλου εργασιών του συστήματος μεταφοράς επιβατών της χώρας, το 1,6% του ΑΕΠ της Ρωσίας, το 1,3% του συνόλου των φορολογικών εσόδων και το 3,4% των επενδύσεων της χώρας, σε πάγια περιουσιακά στοιχεία. Κατά τα τελευταία 10 χρόνια, η εταιρεία διακίνησε 12,8 δισεκατομμύρια τόνους φορτίου και 11,7 δισεκατομμύρια επιβάτες.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο Vladimir Yakunin, «όλα αυτά τα χρόνια, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έχουν επενδύσει 4,3 δισεκατομμύρια ρούβλια για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών γραμμών, την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου».
ypodomes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.