Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022

Όταν σιδηρόδρομος και ταχυδρομεία συνεργάζονται: Το παράδειγμα SBB Cargo και Swiss Post

Όταν σιδηρόδρομος και ταχυδρομεία συνεργάζονται. Η Swiss Post ανακοίνωσε, πριν από λίγες ημέρες, την επέκταση της σύμβασης με τον μακροχρόνιο συνεργάτη της, την SBB Cargo για τα έτη 2023 έως 2026.

Κάθε μέρα, η SBB Cargo δρομολογεί 45 τρένα με δέματα και 15 τρένα με επιστολές σε όλη την Ελβετία για λογαριασμό της Swiss Post, περίπου 470 βαγόνια!

Αυτό λαμβάνει χώρα μέρα και νύχτα, με περίπου το 60% των δρομολογίων να πραγματοποιούνται μεταξύ 7 μ.μ. και 7 π.μ.

Τα «ταχυδρομικά τρένα» δρομολογούνται σύμφωνα με ένα σταθερό χρονοδιάγραμμα και είναι σε συγχρονισμό με τον ρυθμό εργασιών της Swiss Post.

Το προσωπικό στα κέντρα διαλογής επιστολών και δεμάτων οργανώνει την εργασία του και τη χωρητικότητα γύρω από την άφιξη των τρένων.

Έτσι, εάν ένα τρένο έρθει αργά, τότε μπορεί να καθυστερήσει την παράδοση δεμάτων και επιστολών πολλών πελατών.

Μάλιστα, η Swiss Post κάνει «κράτηση» αυτών των δρομολογίων ένα χρόνο νωρίτερα. «Για παράδειγμα, στις αρχές Απριλίου 2022, θα “παραγγείλουμε” τα τρένα μας για το 2023, ώστε η SBB Cargo να μπορεί να τα προγραμματίσει στο ετήσιο χρονοδιάγραμμά της», αναφέρουν στελέχη της Swiss Post.

«Ιδιαίτερα για περιοχές, όπως το Valais, το Ticino και το Graubünden βασιζόμαστε στα τρένα, ώστε να μπορούμε να παραδίδουμε γράμματα πρώτης προτεραιότητας, για παράδειγμα, εντός μιας ημέρας», επισημαίνουν τα ίδια στελέχη.

Ωστόσο, σε άλλες περιοχές – γενικά σε μικρότερες αποστάσεις – η οδική μεταφορά είναι η καλύτερη επιλογή.

Για το λόγο αυτό, η Swiss Post ελέγχει συνεχώς ποιες διαδρομές μεταφοράς είναι πιο κατάλληλες για οδικές ή σιδηροδρομικές μεταφορές.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.