
Ήδη, η κίνηση αυτή έχει λάβει το «πράσινο φως» της Κομισιόν, η οποία έκρινε ότι η κρατική ενίσχυση δεν θα προκαλέσει αδικαιολόγητη στρέβλωση του ανταγωνισμού στην αγορά.
Σύμφωνα με την Επίτροπο Margrethe Vestager, υπεύθυνη για θέματα ανταγωνισμού, «το ολλανδικό σχέδιο θα συμβάλει στην ανάπτυξη του ευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας και στη δημιουργία ενός ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου.
Θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα του ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου και θα προωθήσει την μετατόπιση της εμπορευματικής κίνησης από τις οδικές αρτηρίες στο σιδηρόδρομο, σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς και μεταφορικούς στόχους της ΕΕ, χωρίς να προκαλεί αδικαιολόγητη στρέβλωση του ανταγωνισμού».
Τον Οκτώβριο του 2019, η Ολλανδία κοινοποίησε στην Κομισιόν τα σχέδιά της για αναβάθμιση 99 μηχανών διασυνοριακών σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών με το σύστημα ERTMS, το οποίο εξασφαλίζει τη συμμόρφωση των αμαξοστοιχιών με τα όρια ταχύτητας και σηματοδότησης.
Όπως έχει ανακοινωθεί, η κρατική ενίσχυση θα δοθεί υπό τη μορφή άμεσων επιχορηγήσεων στους ιδιοκτήτες σιδηροδρομικών μηχανών, ενώ παράλληλα θα συνοδευθεί και με επιχορηγήσεις ύψους 23,8 εκατ. ευρώ που δίνονται μέσω μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility).
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.