Στον έλεγχο της Trenitalia έχει περάσει, από τις αρχές του έτους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία
αποτελεί – πλέον – θυγατρική της Trenitalia.
Η ανωτέρω εξέλιξη δρομολογήθηκε από την μητρική, FSI. Η Trenitalia είναι η «ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ», δηλαδή η εταιρεία με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, εάν και η ιταλική αγορά δεν είναι σαν την ελληνική, αφού έχει αρκετούς ιδιωτικούς παρόχους.
Επίσης, οι σχέσεις μεταξύ Trenitalia και ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στενές, δεδομένου ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Trenitalia, Orazio Iacono είναι ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε εγχώριο επίπεδο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει κινήσει τις διαδικασίες για την συγχώνευση της ΕΕΣΣΤΥ, η οποία εκτιμάται έως τα τέλη του έτους.
Το 2018, το οποίο αποτέλεσε την τελευταία 12μηνη χρήση επί κρατικής διαχείρισης, η ΕΕΣΣΤΥ σημείωσε έσοδα 35,84 εκατ., έναντι 32,72 εκατ. την χρήση του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 9,54%.
Τα έσοδα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αποτελεί τον βασικό πελάτη της ΕΕΣΣΤΥ, αυξήθηκαν κατά 3,05 εκατ. ή κατά 9,61% περίπου.
Σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, η εταιρεία σημείωσε ζημιές 838.941 ευρώ (με την απομείωση), έναντι ζημιών 2.645.456 ευρώ το 2017, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 68,28% περίπου.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.