ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΟΜΠΗ ΤΟΥ
Σύμφωνα με το καταστατικό του ΟΣΕ (ΦΕΚ.
12230/21.11.2011/παρ.21.2) ο εκάστοτε Πρόεδρος του Δ.Σ. «δεν μπορεί να έχει
εκτελεστικές αρμοδιότητες…»!
Παρόλα αυτά, ο αποπεμφθείς πρώην Πρόεδρος του Δ.Σ.
κ. Κακουλάκης , με τη σύμφωνη γνώμη του Διευθ. Συμβούλου και την
ανοχή της ΠΟΣ
και των κυβερνητικών παρατάξεων, είχε αναλάβει την ουσιαστική Διοίκηση του
πολύπαθους Οργανισμού, με τα γνωστά καταστροφικά αποτελέσματα.
Σαν να μην έφτανε αυτό, σε μία τελευταία ένδειξη
του γνωστού στους σιδηροδρομικούς θράσους του, που προέρχεται από τη μεταπήδηση
του από το ΠΑΣΟΚ στο ΣΥΡΙΖΑ και ενώ έχει αντικατασταθεί εδώ και μία εβδομάδα
από τον κ. Σπηλιόπουλο και έχει υποβάλει την παραίτηση του στο αρμόδιο
υπουργείο, την Δευτέρα 30/9/2019 και ώρα 15.00 χρησιμοποίησε το υπηρεσιακό email του ΟΣΕ και έστειλε σε δεκάδες υπαλλήλους του
μήνυμα με τον υπερφίαλο τίτλο: ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΣΕ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ (!!!)
Σε αυτό αναφέρει, μία σειρά από ζητήματα τα οποία
δηλώνει (ως να διοικούσε εκείνος) ΨΕΥΔΩΣ, ότι λύθηκαν!
Τίποτε από αυτά δεν προκαλεί κατάπληξη για τους σιδηροδρομικούς!
Επειδή υπάρχεις σε εξέλιξη απεργιακή κινητοποίηση
με Αντικείμενο την υπογραφή ΣΣΕ τόσο στην ΕΕΣΣΤΥ, όσο και στον ΟΣΕ, θα
μεταφέρουμε εδώ, μόνο την αναφορά του στην ΣΣΕ στον ΟΣΕ. Όπως αναφέρει λοιπόν,
ο αποπεμφθείς ΠασοκοΣυριζαίος Πρόεδρος:
«Τη νέα ΣΣΕ που υπογράφηκε με την ΠΟΣ, εγκρίθηκε
από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και αναμένεται η τελική έγκριση της από
το Υπουργείο Οικονομικών».
Συνάδελφοι της ΠΟΣ, είναι αλήθεια; Αν είναι
αλήθεια, τότε ποια ΣΣΕ υλοποιούν επιλεκτικά, από την αρχή του χρόνου, ο κ. Kακουλάκης, ο κ. Θεοχάρης και τα στελέχη τους, με
την ανοχή σας;
Τελικά, ποιο είναι το αντικείμενο της απεργίας,
εκτός της υπογραφής ΣΣΕ με την ιταλική ΕΕΣΣΤΥ;
Ο
κ. Κακουλάκης αντλεί το απύθμενο θράσος του, από την ανοχή που του έδειξαν τα 2
χρόνια που είναι πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΣΕ, οι κυβερνητικές παρατάξεις ΠΑΣΚ και
ΔΑΚΕ.
Όσο
και αν ψάξετε, δεν θα βρείτε ούτε μία λέξη καταδίκης της πολιτικής και της
διαχείρισης του. Όσα στοιχεία και αν περιήλθαν στα χέρια τους, δεν στάθηκαν
ποτέ αποφασιστικά απέναντι του, προκειμένου να εμποδίσουν το καταστροφικό του
έργο, το οποίο συνεχίζεται απρόσκοπτα ακόμη και σήμερα, ακόμη και μετά τις 7
Ιούλη του 2019, οπότε σημειώθηκε κυβερνητική αλλαγή.
Η
μεν ΠΑΣΚ, σεβόμενη ίσως το πέρασμα του από το ΠΑΣΟΚ ή κάτω από το βάρος του
επικείμενου Συνεδρίου της ΠΟΣ, η δε ΔΑΚΕ, απασχολούμενη κυρίως με το κυνήγι των
κομμουνιστών, της δικτατορίας του προλεταριάτου, της «Σοβιετίας» όπως αναφέρουν
υποτιμητικά τη Σοβιετική Ένωση, αλλά ειρωνευόμενη ανοήτως και την περεστρόικα η
οποία οδήγησε στη διάλυση της.
Μόνο
η μία απέναντι στην άλλη δεν καταφέρονται και αυτό είναι κατανοητό, εάν δείτε
τις επιλογές προσώπων του πρωθυπουργού.
Η
παράταξη του Δικτύου Σιδηροδρομικών λειτούργησε σε απόλυτη ταύτιση και πολλές
φορές και ως γραφείο τύπου, του κ. Κακουλάκη, έδωσε «γη και ύδωρ» όπως κάνει
από το 2014 και μετά, προκειμένου να διατηρεί μικροπροσωπικά και
μικροπαραταξιακά οφέλη.
Σε
αυτήν την τραγική κατάσταση, βρίσκεται ο σιδηρόδρομος και για μία ακόμη φορά οι
σιδηροδρομικοί, πρέπει να σηκώσουν ψηλά το κεφάλι και να πούν:
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
ΡΙ.Κ.ΣΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.