Σημείωσε δε ότι αυτή την εποχή γίνονται συναντήσεις μεταξύ όλων των φορέων που εμπλέκονται στα έργα και η συνεννόηση, πολλές φορές είναι δύσκολη. Όπως σημείωσε, πρέπει να υπάρξει μία κοινή γλώσσα μεταξύ όλων των φορεών και να τρέξουν τα έργα.
Όπως ανέφερε, υπάρχουν σημαντικές εκρεμμότητες στα σιδηροδρομικά έργα με 10-15 έργα κυρίως στον άξονα Αθήνα-Πάτρα. Κάποια από αυτά είναι σε φάση κατασκευής και άλλα προς υλοποίηση.
«Δε έχω σκούσει ποτέ κάποιος να λέει για την γραμμή που ξεκινά από την Πάτρα και φτάνει μέχρι την Αλεξανδρούπολη. Σήμερα κάποιος θα χρειαστεί να ταξιδέψει πάνω από 18 ώρες για να την διανύσει. Θα πρέπει λοιπόν να βάλουμε ένα νέο στόχο και να πούμε ότι η διαδρομή Πάτρα-Αλεξανδρούπολη να γίνεται κάτω από 12 ώρες».
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σήμερα η διαδρομή από Πάτρα μέχρι Κιάτο διεξάγεται με λεωφορεία λόγω διακοπής της σιδηροδρομικής γραμμής εδώ και αρκετά χρόνια. Η δε διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη απαιτεί πάνω από 8,5 ώρες. Η απόσταση μεταξύ Πάτρας-Αλεξανδρούπολη είναι περίπου 1.060χλμ.
Σε αναμονή ωστόσο είμαστε για την επαναλειτουργία της γραμμής από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο, μήκους περίπου 70χλμ που θα ξαναφέρει τον σιδηρόδρομο στην Αχαϊα.
ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.