Για αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο με έργα συνολικού ύψους ενός δισ. ευρώ
έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε ομιλία του στο 1ο αναπτυξιακό συνέδριο Olympia Forum.
Ο υπουργός είπε πως ολοκληρώνεται η κατασκευή της νέας διπλής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο τον ερχόμενο μήνα και θα είναι δυνατή η κυκλοφορία συρμών. Τον Μάιο θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα μεταξύ του Κιάτου και της Ροδοδάφνης. Ο Χρ. Σπίρτζης ανέφερε πως προχωρούν με ικανοποιητικό ρυθμό οι εργασίες υποδομής στη νέα διπλή γραμμή στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού 389 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνει και τη σήραγγα Παναγοπούλας, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Ιούνιο του 2020. Εντός του 2019 θα δημοπρατηθεί το έργο για την ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση στο ίδιο τμήμα με προϋπολογισμό 120 εκατ.
Μέχρι το τέλος του Ιουνίου θα έχει συμβασιοποιηθει το έργο για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής Ισθμός – Λουτράκι, με ηλεκτροκίνηση και με μετατροπή της από μετρικής σε κανονικού εύρους.
Εντός του 2019 θα δημοπρατηθούν επίσης η κατασκευή της διπλής υπογειοποιημένης γραμμής από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, καθώς και η δημοπράτηση στο δεύτερο εξάμηνο δύο έργων 600 εκατ. για τον άξονα Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα. Στο έργο αυτό περιλαμβάνεται και η αναβάθμιση της μετρικής γραμμής στον άξονα Πάτρα – Πύργος – Κατάκολο, ενώ το δεύτερο έργο αφορά στην αναβάθμιση της επίσης μετρικής γραμμής στα τμήματα Αλφειός – Καλό Νερό – Κυπαρισσία και Καλό Νερό – Πύργος.
Σε ότι αφορά την Αργολίδα όπου υπάρχει ήδη ανακαινισμένη μετρική γραμμή, ο υπουργός δεν είπε τίποτα. Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως ο ΟΣΕ, με χαρακτηριστική καθυστέρηση, αναμένεται το προσεχές χρονικό διάστημα να δώσει το πράσινο φως για τη μελέτη που εκκρεμεί για το τμήμα Κόρινθος - Μυκήνες - Άργος - Ναύπλιο. Πολιτική βούληση όμως δεν φαίνεται να υφίσταται, προς το παρόν...
anagnostis.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.