Σάββατο 21 Ιουλίου 2018

Ν. Νικολόπουλος: Εσπευσμένη παράδοση προς χρήση στοιχειωμένων έργων της ΕΡΓΟΣΕ, χωρίς την τήρηση των νόμων και των κανόνων ασφαλείας και των αρχών διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού δικτύου


Λάβαμε και δημοσιεύουμε ερώτηση & Α.Κ.Ε προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, που κατέθεσε ο Ανεξάρτητος Βουλευτής Αχαΐας και Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος κ. Νικολόπουλος,
με θέμα: «Οι καθυστερήσεις των υπό εκτέλεση και προς δημοπράτηση έργων της ΕΡΓΟΣΕ και η εσπευσμένη παράδοση προς χρήση στοιχειωμένων έργων της  ΕΡΓΟΣΕ, χωρίς την  τήρηση των νόμων και των  κανόνων ασφαλείας και των αρχών διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού δικτύου »


 ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ - ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΑΧΑΙΑΣ

Αρ. Πρωτ. 127/9/18-07-2018
ΕΡΩΤΗΣΗ & Α.Κ.Ε.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Θέμα: «Οι καθυστερήσεις των υπό εκτέλεση και προς δημοπράτηση έργων της ΕΡΓΟΣΕ και η εσπευσμένη παράδοση προς χρήση στοιχειωμένων έργων της  ΕΡΓΟΣΕ, χωρίς την  τήρηση των νόμων και των  κανόνων ασφαλείας και των αρχών διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού δικτύου »

Με την Ερώτησή μας  υπ’ αρ. πρωτ. 2228/20-12-2017 σας επισημάναμε τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στα υπό εκτέλεση και προς δημοπράτηση έργα  της ΕΡΓΟΣΕ, με αποτέλεσμα να εκτίθεστε προσωπικά, αφού τα χρονοδιαγράμματα δημοπρατήσεων και παράδοσης έργων, που εξαγγέλλετε,  δεν έχουν τηρηθεί ποτέ έως σήμερα.

Με την Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε. υπ’ αρ. πρωτ. 2637/143/15-1-2018 σας κατήγγειλα, ότι η παράδοση προς χρήση στοιχειωμένων έργων της  ΕΡΓΟΣΕ «γίνεται εσπευσμένα, χωρίς να τηρούνται οι νόμοι, οι  κανόνες ασφαλείας και οι αρχές διαλειτουργικότητας, που διέπουν  τη θέση σε λειτουργία των υποσυστημάτων υποδομής, ενέργειας και παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, όπως οφείλει να είναι και το Ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο».

Στις παραπάνω κοινοβουλευτικές μου παρεμβάσεις δεν απαντήσατε μέσα στην προβλεπόμενη από τον Κανονισμό της Βουλής προθεσμία, συνεχίζοντας την απαράδεκτη κοινοβουλευτικά τακτική σας να μην απαντάτε στις περισσότερες από τις κοινοβουλευτικές μου παρεμβάσεις, που αποκαλύπτουν τα σκάνδαλα που γίνονται και επί των ημερών σας στα διαχρονικά βασίλεια της διαφθοράς του υπουργείου σας, όπως είναι ο ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ.

Είναι ποτέ δυνατό, κύριε υπουργέ, να σας καταγγέλλονται από Βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου τα παραπάνω κι εσείς να μην πράττετε τα δέοντα και ν’ αφήνετε να συνεχίζεται η  παράδοση προς χρήση έργων της  ΕΡΓΟΣΕ, χωρίς να τηρούνται οι νόμοι, οι  κανόνες ασφαλείας και οι αρχές διαλειτουργικότητας; Μήπως αυτό δείχνει, ότι οι παράνομες αυτές ενέργειες της ΕΡΓΟΣΕ  και του ΟΣΕ έχουν πιθανώς την έγκρισή σας ή έστω την ανοχή σας, προκειμένου να μην εκτεθείτε άλλο, λόγω  των μεγάλων αποκλίσεων που υπάρχουν ανάμεσα στις εξαγγελίες σας και στις παραδόσεις σε λειτουργία διαφόρων έργων;
Κατανοούμε και αναγνωρίζουμε, όπως αναφέραμε στην παραπάνω Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε., την προσπάθεια που καταβάλλετε, για να βάλετε σε τροχιά ολοκλήρωσης τα στοιχειωμένα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ, αλλά δεν συμφωνούμε καθόλου αυτό να γίνεται με τον παραπάνω παράνομο τρόπο,  που εγκυμονεί  μεγάλους κινδύνους για την ασφάλεια της κυκλοφορίας. Αν, κύριε υπουργέ, συμβεί κάποιο ατύχημα, που απεύχομαι, θα το αποδώσετε πάλι, όπως άλλα(π.χ. στο Άδενδρο), στον ανθρώπινο παράγοντα;

Αναγκαστήκαμε να επανέλθουμε με την υπ’ αρ. πρωτ. 4662/231/23-03-2018 Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε., στην οποία θεωρήσαμε περιττό να επαναλάβουμε όλα όσα αναφέρουμε στις προηγούμενες κοινοβουλευτικές μας παρεμβάσεις, για να τεκμηριώσουμε τις καταγγελίες μας, αλλά επαναλάβαμε τα ερωτήματα της υπ’ αρ. πρωτ. 2637/143/15-1-2018 Ερώτησής μας & Α.Κ.Ε.,  στην οποία μέχρι τότε δεν είχατε απαντήσει, ζητώντας σας παράλληλα να απαντήσετε, έστω και καθυστερημένα, στα ερωτήματα που σας υποβάλλαμε με την υπ’ αρ. πρωτ. 2228/20-12-2017 Ερώτησή μας.
Είχαμε την ελπίδα, ότι αυτή τη φορά θα απαντούσατε, κύριε υπουργέ. Όμως, η απάντηση που μας δώσατε με το υπ’ αρ. πρωτ. Β-761/3-4-2018 έγγραφό σας μας έκανε να μη πιστεύουμε στα μάτια μας. Ούτε λίγο, ούτε πολύ η απάντησή σας ήταν η εξής:

«Σε απάντηση της παραπάνω σχετικής Ερώτησης/ΑΚΕ, παρακαλούμε να πληροφορήσετε  τον κύριο Βουλευτή ότι τα Ερωτήματα της Ερώτησης /Α.Κ.Ε, απευθύνονται στον Υπουργό Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων».     

Είναι ποτέ δυνατό, κύριε υπουργέ Υποδομών και Μεταφορών, να απαντάτε μ’ αυτό τον ανεπίτρεπτο τρόπο, που υποτιμά τη νοημοσύνη μας και σας εκθέτει ανεπανόρθωτα; Θέλετε μήπως να πιστέψουμε, ότι αρμόδιος να απαντά σε ερωτήματα, που αφορούν την ΕΡΓΟΣΕ και τα έργα της είναι ο Υπουργός Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και όχι ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών; Μάλλον, κύριε υπουργέ, μας κάνετε πλάκα. Αλλά τα πράγματα είναι σοβαρά και πρέπει να σοβαρευτείτε, γιατί υποβαθμίζετε το κύρος της θέσης που κατέχετε και κατεβάζετε πολύ το επίπεδο του Κοινοβουλευτισμού.
Από τα ένδεκα(11) ερωτήματα που σας υποβάλαμε, κύριε υπουργέ, με την παραπάνω υπ’ αρ. πρωτ. 4662/231/23-03-2018 Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε., τα δέκα(10) ερωτήματα, είτε το θέλετε, είτε όχι, σας αφορούν αποκλειστικά σαν Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και μόνο ένα(1) αφορά τον Υπουργό Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, προς τον οποίο υπέβαλα, με την ιδίου περιεχομένου υπ’ αρ. πρωτ. 4663/232/23-03-2018 Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε., το ερώτημα υπ’ αρ. (10), το οποίο έχει ως εξής:

«10) Αφού ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, όχι μόνο δεν ερεύνησε τις καταγγελίες μας, για να εντοπιστούν οι αξιόποινες πράξεις, αλλά άφησε την ΕΡΓΟΣΕ να συνεχίσει την ίδια παράνομη πρακτική στην παράδοση προς χρήση άλλων έργων, θα ζητήσετε, κύριε υπουργέ Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, από τη Δικαιοσύνη να διερευνήσει τις καταγγελίες μας

Και υπέβαλα το παραπάνω ερώτημα προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, γιατί ήμουν σίγουρος, ότι δεν θα κάνατε και πάλι τίποτα για την έρευνα των καταγγελιών μου και δεν μπορούσα να ανεχθώ τη συγκάλυψη που παρέχετε συνεχώς στις παράνομες ενέργειες της ΕΡΓΟΣΕ, που εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους για την ασφάλεια της κυκλοφορίας στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Θέλοντας όμως να σιγουρευτώ, ότι η παραπάνω απάντησή σας δεν οφείλεται σε λάθος, συνεργάτης μου επικοινώνησε με την κ. Αρετή Κονταρίνη, που υπογράφει το «Ακριβές αντίγραφο» της απάντησής σας, η οποία επιβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται περί λάθους και δικαιολογήθηκε ότι απαντήσατε μ’ αυτό τον τρόπο, γιατί στην παραπάνω Ερώτηση & Α.Κ.Ε. απευθυνόμαστε και προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων… Πρώτη φορά όμως, κύριε υπουργέ, βλέπετε η ίδια Ερώτηση να απευθύνεται και σ’ άλλους υπουργούς; Θεωρούμε αστήρικτη και προσχηματική τη δικαιολογία σας αυτή, που δείχνει ότι αποτελεί πλέον πάγια τακτική σας να αποφεύγετε με διάφορους τρόπους να απαντάτε στις «ενοχλητικές» κοινοβουλευτικές μου παρεμβάσεις…

Η επισήμανση, όμως, του συνεργάτη μας στην κ. Κονταρίνη, ότι η  Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε. αυτή είναι συνέχεια των δυο άλλων παραπάνω, στις οποίες δεν είχατε απαντήσει, είχε σαν συνέπεια να απαντήσετε, λίγες μέρες μετά, αλλά εντελώς καθυστερημένα, με τα υπ’ αρ. πρωτ. Β-3205/23-4-2018 και Β-82/23-4-2018 έγγραφά σας, στις εν λόγω κοινοβουλευτικές μου παρεμβάσεις, διαβιβάζοντάς μας απλώς έγγραφα του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, με παλιές ημερομηνίες πρωτοκόλλου, που απεστάλησαν προφανώς  στο υπουργείο σας προς απάντηση των Ερωτήσεών μας, αλλά εσείς, δεν ξέρουμε για ποιο λόγο δεν απαντήσατε.  

Συγκεκριμένα:

1)     Με την υπ’ αρ. πρωτ. Β-3205/23-4-2018 απάντησή σας στην Ερώτησή μας  υπ’ αρ. πρωτ. 2228/20-12-2017  μας διαβιβάσατε το με αρ. πρωτ. ΕΞ. 12748/17/17-01-2018 έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ.
2)     Με την υπ’ αρ. πρωτ. Β-82/23-4-2018 απάντησή σας στην Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε. υπ’ αρ. πρωτ.   2637/143/15-1-2018  μας διαβιβάσατε τo με αρ. πρωτ.7016254/24-01-2018 έγγραφο του Ο.Σ.Ε., το με αρ. πρωτ. Εξ. 800/18/24-01-2018  έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ, το με αρ. πρωτ. 7028/2401-2018 έγγραφο της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και το με αρ. πρωτ. ΑΣ14/4494/52/23-01-2018 έγγραφο  της Δ/νσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών του Υπουργείου σας.

Όσο αφορά τα παραπάνω έγγραφα:

1)     Το με αρ. πρωτ. ΕΞ. 12748/17/17-01-2018 έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ, που μας διαβιβάσατε με την  υπ’ αρ. πρωτ. Β-3205/23-4-2018 απάντησή σας,  σε καμιά περίπτωση δεν απαντά επαρκώς, με πληρότητα και σαφήνεια στα ερωτήματα που σας θέσαμε με την Ερώτησή μας, ενώ η απάντηση της ΕΡΓΟΣΕ στο ερώτημα με αρ.2, για το  «πότε θα γίνει τελικά η παράδοση των έργων των συμβάσεων 751/2015, 700/2013, 717/2014 και 635/2014», διαψεύσθηκε πλήρως από την πραγματικότητα.
2)     Όλα τα έγγραφα που μας διαβιβάσατε με την  υπ’ αρ. πρωτ. Β-82/23-4-2018 απάντησή σας δεν υπεισέρχονται και δεν απαντούν σε καμιά περίπτωση στην ουσία των καταγγελιών μας, αλλά αναλώνονται σε ορθή, αλλά ανούσια παράθεση της νομοθεσίας, Ελληνικής και Ευρωπαϊκής, που διέπει  τη θέση σε λειτουργία-χρήση των υποσυστημάτων υποδομής, ενέργειας και παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, όπως οφείλει να είναι και το Ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Τη νομοθεσία, κύριε υπουργέ, φαίνεται να τη γνωρίζουν καλά όλοι τους, αλλά η ουσία και το πρόβλημα είναι ότι δεν την εφαρμόζουν.
3)     Η εφαρμογή, όπως ισχυρίζονται  ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και  ΡΑΣ, των προβλεπομένων από το άρθρο 72 του Ν.3669/2008 και από το άρθρο 169 του Ν.4412/2016 για τη διενέργεια Διοικητικής Παραλαβής για Χρήση(Δ.Π.Χ.) έργων ή αυτοτελών τμημάτων έργων αποτελεί μια διοικητική διαδικασία, η οποία σε καμιά περίπτωση δεν υποκαθιστά την τήρηση των όσων προβλέπονται από  το Π.Δ. 104/ΦΕΚ 181 Α/12.10.2010 και την Υπουργική Απόφαση ΑΣ16.4/οικ.24863/2723 (ΦΕΚ Β’ 1812/08.06.2012) του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που αποτελεί προϋπόθεση, προκειμένου να τεθούν σε λειτουργία- χρήση δομικά υποσυστήματα του σιδηροδρομικού συστήματος. Και είναι σαφές και πρόδηλο, ότι δεν δημιουργούνται «ασάφειες», όπως ισχυρίζεται στο παραπάνω έγγραφό της η Δ/νση Σιδηροδρομικών Μεταφορών του Υπουργείου σας,  από την παράλληλη εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων. «Ασάφειες» επικαλούνται μόνο όσοι θέλουν να δικαιολογήσουν τις παραλείψεις τους. Αν υπήρχαν «ασάφειες», όφειλε το υπουργείο σας, να αναλάβει σχετική νομοθετική πρωτοβουλία για την άρση των «ασαφειών» και όχι να αφήνει τις «ασάφειες» αυτές, για να τις επικαλούνται όσοι παρανομούν… Εξ άλλου, για τη διενέργεια της  Δ.Π.Χ. οι Επιτροπές Παραλαβής για Χρήση πρέπει να βεβαιώσουν, ότι η περαίωση των έργων ή των τμημάτων αυτών,  που παραλαμβάνουν για Χρήση, είναι σύμφωνη με τα συμβατικά τεύχη, στα οποία περιλαμβάνεται και η τήρηση των όσων προβλέπονται από το Π.Δ. 104/ΦΕΚ 181 Α/12.10.2010 και την Υπουργική Απόφαση(Υ.Α.) ΑΣ16.4/οικ.24863/2723 (ΦΕΚ Β’ 1812/08.06.2012) του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Δηλαδή, για να καταλάβετε τι γίνεται, στην πραγματικότητα, κύριε υπουργέ, οι Επιτροπές Παραλαβής για Χρήση κάνουν τα στραβά μάτια ως προς αυτό το σημείο, με την αστήρικτη και σαθρή δικαιολογία, ότι η συμμόρφωση με το παραπάνω Π.Δ. και την παραπάνω Υ.Α. θα ελεγχθεί μετά την ολοκλήρωση του φυσικού αντικειμένου της κάθε σύμβασης. Και τα ίδια  στραβά μάτια κάνουν τόσο η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), όσο και η Δ/νση Σιδηροδρομικών Μεταφορών του Υπουργείου σας.


Κλείνοντας, εκφράζουμε και αυτή τη φορά την ελπίδα, ότι θα μας απαντήσετε, γιατί διαφορετικά θα αναγκαστούμε να καταφύγουμε σε όλα τα προβλεπόμενα από τον Κανονισμό της Βουλής μέτρα, καταγγέλλοντας παράλληλα την απαράδεκτη κοινοβουλευτικά συμπεριφορά σας στον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων και καταθέτοντας σχετική μηνυτήρια αναφορά στη Δικαιοσύνη.

Κατόπιν  των ανωτέρω, ερωτάσθε:

1) Είναι σε γνώση σας, ότι σε ΟΛΑ τα έργα ή μέρη των έργων που παραδόθηκαν το τελευταίο διάστημα ή έχει εξαγγελθεί ότι θα παραδοθούν το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα σε λειτουργία-χρήση δεν έχει τηρηθεί τίποτα από τα παραπάνω(τα επιβαλλόμενα από την Ευρωπαϊκή και την Εθνική Νομοθεσία)  και η παράδοση σε λειτουργία-χρήση δομικών υποσυστημάτων του σιδηροδρομικού συστήματος γίνεται χωρίς να υπάρχει έγκριση για θέση σε λειτουργία−χρήση από την εθνική αρχή για την ασφάλεια(!!!), που είναι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων(Ρ.Α.Σ);
    
       - Στην περίπτωση, που υπάρχει έγκριση της Ρ.Α.Σ. για κάποιο από τα παραπάνω δομικά  
         υποσυστήματα, που παραδόθηκαν ή έχει εξαγγελθεί ότι θα παραδοθούν το αμέσως
         προσεχές χρονικό διάστημα σε λειτουργία-χρήση, να μας δοθεί, μαζί με όλα τα στοιχεία
         του σχετικού φακέλου.
  
2) Είναι ποτέ δυνατό να αγνοείτε, τόσο εσείς και η Ρ.Α.Σ, όσο και οι Διοικήσεις και τα στελέχη  της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, τα προβλεπόμενα από την Ελληνική Νομοθεσία, τις ευρωπαϊκές Οδηγίες και Κανονισμούς,  για την παράδοση σε λειτουργία-χρήση δομικών υποσυστημάτων του σιδηροδρομικού συστήματος;

3) Είναι ποτέ δυνατό, στο βωμό της επίσπευσης της ολοκλήρωσης των στοιχειωμένων έργων της ΕΡΓΟΣΕ, να μη λαμβάνονται υπόψη οι κίνδυνοι που εγκυμονούν για την ασφάλεια της κυκλοφορίας οι παραδόσεις σε λειτουργία-χρήση δομικών υποσυστημάτων του σιδηροδρομικού συστήματος, χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη έγκριση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων(Ρ.Α.Σ) ;

4) Είναι ποτέ δυνατό η ΕΡΓΟΣΕ και οι Ανάδοχοι των έργων τους να παραδίδουν σε λειτουργία-χρήση δομικά υποσυστήματα του σιδηροδρομικού συστήματος, χωρίς να έχουν κάνει όσα προβλέπονται από την Ελληνική Νομοθεσία και τις ευρωπαϊκές Οδηγίες και Κανονισμούς;

5) Είναι ποτέ δυνατό οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΣΕ να καταρτίζουν δρομολόγια, στα οποία συμμετέχουν δομικά υποσυστήματα  του σιδηροδρομικού συστήματος, για τα οποία δεν υπάρχει η απαιτούμενη Πιστοποίηση του ΟΣΕ και η μετέπειτα έγκριση της Ρ.Α.Σ.;

6) Είναι ποτέ δυνατό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δρομολογεί τρένα, χωρίς να υπάρχει από τη Ρ.Α.Σ η απαιτούμενη έγκριση ασφαλείας των δρομολογίων της;

7) Είναι ποτέ δυνατό Επιτροπές Παραλαβής για χρήση να αγνοούν τα παραπάνω και να παραλαμβάνουν για χρήση δομικά υποσυστήματα του σιδηροδρομικού συστήματος, χωρίς να έχουν γίνει όσα προβλέπονται από την Ελληνική Νομοθεσία και τις ευρωπαϊκές Οδηγίες, που περιλαμβάνονται και στα συμβατικά τεύχη;  

-        Να κατατεθούν όλα τα πρωτόκολλα Διοικητικής Παραλαβής για Χρήση(Δ.Π.Χ.) των έργων ή αυτοτελών τμημάτων αυτών, που παραλήφθηκαν τον τελευταίο ενάμισι χρόνο.

8) Έχουν σχέση οι διακοπές στην κυκλοφορία, που σημειώθηκαν την δεύτερη εβδομάδα του περασμένου Ιανουαρίου στα δρομολόγια του Προαστιακού Αττικής, με την εσπευσμένη παράδοση σε λειτουργία-χρήση δομικού υποσυστήματος; Σε τι οφείλονταν αυτές;

-        Να κατατεθεί όλη η σχετική αλληλογραφία μεταξύ των υπηρεσιών της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, καθώς και αυτή με την Ανάδοχο εταιρεία.

9) Αν αληθεύουν τα παραπάνω, θα στείλετε στον Εισαγγελέα όλους αυτούς που παρανόμησαν, θέτοντας σε κίνδυνο επιβάτες και τροχαίο υλικό, σε συνδυασμό με οικονομικές επιπτώσεις (ζημίες τελικά) του Δημοσίου;


Ο Ερωτών Βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Κοινοποίηση: Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Οικονομικούς Εισαγγελείς, Εισαγγελέα  Εγκλημάτων Διαφθοράς, Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων (Σ.Ε.Δ.Ε), Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών (Σ.Ε.Ε.Υ.Υ.ΜΕ.) .







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.