ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αυτοί οι οποίοι είχαν δεσμευθεί απέναντι στον Ελληνικό Λαό ότι θα καταργήσουν το ΤΑΙΠΕΔ και θα ξανακάνουν τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο δημόσιο και ενιαίο, μετά από την
«επιτυχία» της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ολοκληρώνουν και το ξεπούλημα της ΕΕΣΣΤΥ, μίας ιδιαίτερα σημαντικής εταιρείας Σιδηροδρομικής υποδομής, αφού ο σκοπός της είναι η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού των μέσων σταθερής τροχιάς, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι είναι και η μοναδική πιστοποιημένη από την Ε.Ε. για τον σκοπό αυτόν εταιρεία των Βαλκανίων.
Η ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού) μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, η οποία με την σειρά της θα δώσει σημαντική ώθηση στην πολυπόθητη ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας, μόνον αν παραμείνει ανεξάρτητη και αυτόνομη, ώστε να διασφαλίζει ότι όλες οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσίας σιδηροδρομικών μεταφορών θα έχουν ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες συντήρησης του τροχαίου υλικού τους. Αν αποκτηθεί από την μοναδική ενδιαφερόμενη ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα δημιουργηθούν συνθήκες ιδιωτικού μονοπωλίου στον τομέα των υπηρεσιών συντήρησης τροχαίου υλικού, αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συντηρούν το τροχαίο υλικό τους πολύ μακριά από την Ελλάδα, με αποτέλεσμα ιδιαίτερα αυξημένο κόστος συντήρησης για αυτές.
Η ΕΕΣΣΤΥ έχει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και μηδενικές υποχρεώσεις προς τρίτους καθώς και υψηλή αξία (υφίσταται εκτίμηση μόνο για τα ανταλλακτικά της, της τάξεως των 30 εκατομμυρίων ευρώ!), όπως ήδη έχει αποτυπωθεί στις αυστηρές εκτιμήσεις των ανεξάρτητων εκτιμητών του ΤΑΙΠΕΔ, χωρίς μάλιστα να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, αφού παρουσίασε κερδοφορία το 2017. Μάλιστα, σύμφωνα με τον εγκεκριμένο προϋπολογισμό από τα Υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών & Μεταφορών, αναμένεται περαιτέρω βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της για το 2018.
Επιπλέον, προκαλεί ιδιαίτερο προβληματισμό, η εμμονή στην πώληση της ΕΕΣΣΤΥ στον βασικό της μέχρι σήμερα πελάτη από τον οποίον διεκδικεί ποσό άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ για τις υπηρεσίες που του παρείχε και νομίμως ήδη τιμολόγησε, δηλαδή πριν καν αυτός της τα εξοφλήσει, γεγονός που την οδηγεί επιπλέον και σε απόλυτη οικονομική ασφυξία! Γιατί άραγε;
Πάγια θέση και ευχή όλων των Σιδηροδρομικών είναι ο Δημόσιος, Σύγχρονος, Ενιαίος, Κοινωνικός Σιδηρόδρομος που οι Εργαζόμενοί του αγωνίζονται καθημερινά με σύμπνοια, συνεννόηση και αλληλοβοήθεια, καταβάλλοντας υπεράνθρωπες ορισμένες φορές προσπάθειες προκειμένου να παραμένει το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς.
Για τους προαναφερθέντες λόγους, οι σύλλογοί μας θεωρούν ότι η πώληση της ΕΕΣΣΤΥ, είναι ιδιαιτέρως επιζήμια για τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου και καλούμε την Πολιτική ηγεσία, το καθήκον της οποίας είναι να εκσυγχρονίζει τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και όχι να τον εκποιεί, να αναλάβει τις ευθύνες της προκειμένου να δώσει επιτέλους στο οικονομικότερο, παραγωγικότερο, ανετότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον μέσο μεταφοράς την θέση που του αξίζει και στην χώρα μας!
Αθήνα, 7-6-2018
ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ:
του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ
|
του Πανελληνίου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. ΟΣΕ
|
του Συλλόγου Εργαζομένων ΕΡΓΟΣΕ
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.