Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2018

Πέμπτη 14 Ιουνίου: Στάση εργασίας στις συγκοινωνίες

Στάση εργασίας στα Λεωφορεία πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018 μεταξύ 12:00 – 17:00. Τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις
11:00 π.μ., ενώ αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 18:00 ή και αργότερα. Η στάση εργασίας περιλαμβάνει όλα τα δρομολόγια λεωφορείων του ΟΑΣΑ, συμπεριλαμβανομένων και τον δρομολογίων του Αεροδρομίου.
Την ίδια μέρα, τα Τρόλεϊ δεν θα κινούνται μεταξύ 12:00 – 16:00. Τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 11:00 π.μ., ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 17:00 ή αργότερα.
Το Μετρό (γραμμές 2 &3) θα κινείται μεταξύ 9:00 π.μ. – 21:00 λόγω στάσεων εργασίας που εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών.
Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου να γίνει γενική συνέλευση των εργαζομένων του κλάδου με θέμα την αποτροπή του επικείμενου κλεισίματος του αμαξοστασίου στο Ελληνικό.
Προς το παρόν, ο ηλεκτρικό, το τραμ και ο Προαστιακός αναμένεται να κινούνται κανονικά.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ:
Στις 14 Ιουνίου ψηφίζεται ένα νέο πακέτο μέτρων, το λεγόμενο μεσοπρόθεσμο, με ισχύ μέχρι το
2022 αλλά στην πραγματικότητα αποτελεί τον ενδιάμεσο κρίκο για την εσαεί συνέχιση των
μνημονίων. Τα νέα μέτρα, με άλλα λόγια το τέταρτο μνημόνιο, είναι ακόμη χειρότερα για το λαό,
προβλέπουν ωστόσο φοροαπαλλαγές για το μεγάλο κεφάλαιο και ταυτόχρονα την διατήρηση της
εργασιακής ζούγκλας που δημιούργησαν τα προηγούμενα μνημόνια.
Τα μέτρα του “νέου μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2019-22” όπως με
κυνισμό αποκαλούνται δεν αφήνουν φυσικά ανέγγιχτες τις συγκοινωνίες. Οι δανειστές στους
οποίους έχει ήδη παραδοθεί σαν ενέχυρο η δημόσια περιουσία μέσω του γνωστού Υπερταμείου
πλέον θα μπορούν να προχωρούν σε κατασχέσεις και ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας στην
περίπτωση που καθυστερήσει η πληρωμή κάποιας δόσης. Προβλέπεται άμεση ιδιωτικοποίηση της
∆ΕΗ, της ∆ΕΣΦΑ, ΕΥ∆ΑΠ, ΕΥΑΘ και ιδιωτικοποίηση με συνοπτικές διαδικασίες του Ελληνικού για
χάρη του ομίλου Λάτση. Για τον ίδιο λόγο προχωρά με εντατικούς ρυθμούς το κλείσιμο του
αμαξοστασίου της ΕΘΕΛ στο Ελληνικό ξεφορτώνοντας τα λεωφορεία για παλιοσίδερα μέσω
ιδιωτών.
Ακόμη προβλέπουν μείωση του αφορολόγητου κατά 50% που θα στοιχίσει με γρήγορους
υπολογισμούς περίπου 50 ευρώ μείωση στον μηνιαίο μισθό μας.. Καμία πρόβλεψη για
προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στους τομείς της υγείας, της παιδείας και των υπηρεσιών εκτός
του μηχανισμού κατασχέσεων. Προβλέπουν επίσης πλεονάσματα 3,5% μέχρι το 2022 που θα πει
μηδενική χρηματοδότηση για τις δημόσιες και κοινωνικές ανάγκες που συμπεριλαμβάνονται και οι
συγκοινωνίες. ∆ηλαδή θα συνεχιστεί η έλλειψη χρηματοδότησης για ανταλλακτικά και αναλώσιμα
είδη απαραίτητα για την συντήρηση και λειτουργία των συρμών για να μην μιλήσουμε για την
έλλειψη προσωπικού και την καταστρατήγηση της συλλογικής μας σύμβασης.
Προβλέπονται ακόμη αυξήσεις στον ΕΝΦΙΑ, μείωση των συντάξεων και κατάργηση του ΕΚΑΣ.
Και όλα αυτά θα ελέγχονται από μόνιμη παρουσία τοποτηρητών των δανειστών και αξιολογήσεις
ανά τρίμηνο. Είναι φανερό ότι “δίκαιη ανάπτυξη” σημαίνει νέες χειρότερες θυσίες για τους
πολλούς και ακόμη μεγαλύτερα κέρδη για τους λίγους.
Για όλους αυτούς τους λόγους το ΣΕΛΜΑ αποφάσισε να συμμετέχει στις κινητοποιήσεις ενάντια
στην ψήφιση των μέτρων, με στάσεις εργασίας από την έναρξη λειτουργίας μέχρι τις 9.00 το πρωί
και από τις 21.00 μέχρι την λήξη το βράδυ της Πέμπτης 14 Ιουνίου και την κλιμάκωση σε
συνεννόηση με αλλά σωματεία και συλλογικότητες.
Ο Πρόεδρος                                                    Ο Γενικός Γραμματέας
Σπύρος Ρεβύθης                                              Θανάσης Τζίνης

athenstransport.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.