δρομολόγησης σύγχρονου τρένου στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, από το προσεχές φθινόπωρο.
Αυτό ανέφερε, στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου για την συνεργασία του ΟΣΕ με την Motor Oil, ο υπουργός Μεταφορών, υποστηρίζοντας ότι η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμη το φθινόπωρο και ότι οι όποιες καθυστερήσεις οφείλονται σε εργασίες που απαιτήθηκαν σε σιδηροδρομική γέφυρα που βρίσκεται κοντά σε ρήγμα.
Από την άλλη πλευρά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένει από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ την παράδοση της νέας διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής, όποτε κι εάν αυτή συντελεστεί.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο δ.σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, με την παράδοση του έργου, το πρώτο νέου τύπου τρένο θα έλθει στην Ελλάδα για δοκιμαστική λειτουργία, εκτέλεση ελέγχων και λήψη των απαιτούμενων πιστοποιήσεων.
Στη διπλή γραμμή, με ηλεκτροκίνηση, θα διπλασιαστεί η χωρητικότητα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ενώ ο χρόνος του ταξιδιού θα μειωθεί στις 3,5 ώρες, από 6 ώρες σήμερα.
Εντός του 2019, εκτιμάται ότι στη γραμμή θα λειτουργήσουν και τα συστήματα τηλεδιοίκησης και σύγχρονης σηματοδότησης, οπότε η χωρητικότητα θα πενταπλασιαστεί.
Πάντως, το γεγονός ότι ο υπουργός Μεταφορών κάλεσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της σχολιάστηκε ότι αποτέλεσε «μήνυμα» προς την ιδιωτική (ιταλικών συμφερόντων) εταιρεία και ίσως όχι μόνο για τη δρομολόγηση σύγχρονων τρένων.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.