Πέμπτη, 19 Απριλίου 2018

Στις ράγες τα νέα τρένα μέχρι το Σεπτέμβριο - Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά

Τη βαρύτητα που δίνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου οι εμπορευματικές μεταφορές της
μέσω του λιμανιού της Θεσσαλονίκης να φτάσουν στο ύψος που ήταν πριν από αρκετά χρόνια, δείχνει η παρουσία της Εταιρείας στην πόλη, σύμφωνα τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππο Τσαλίδη.
Σε δηλώσεις του λίγο πριν την ενημερωτική εκδήλωση του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και του Ελληνο-Ιταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης για τις αναπτυξιακές προοπτικές που διανοίγονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την εξαγορά και ένταξή της στον Ιταλικό όμιλο FSI, ο κ. Τσαλίδης τόνισε πως τα τελευταία χρόνια οι συναλλαγές αυτές ήταν ιδιαίτερα χαμηλές και τα προβλήματα πολλά, ωστόσο από τις αρχές του 2018 υπάρχει ανάκαμψη που στο πρώτο τρίμηνο έφτασε το 16%.
evet.jpg
«Πιστεύω ότι το επόμενο χρονικό διάστημα οι συναλλαγές αυτές θα αυξηθούν αρκετά. Οι συναλλαγές μειώθηκαν γιατί και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε προβλήματα αλλά κυρίως διότι υπήρχε μια διεθνής οικονομική κρίση. Φαίνεται ότι επανέρχεται. Ελπίζουμε ότι εφόσον τα έργα του ΟΣΕ ολοκληρωθούν και εφόσον και μεις έχουμε τους μηχανοδηγούς που θα προσλάβουμε, θα είμαστε σε θέση να καλύψουμε οποιαδήποτε ανάγκη θα έχει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης», τόνισε ο κ. Τσαλίδης.
Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες
Μία από τις πρώτες προτεραιότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η νέα διπλή γραμμή στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Η νέα αυτή εποχή στον  σιδηρόδρομο θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού κατά περίπου μιάμιση ώρα. Δηλαδή το ταξίδι θα διαρκεί περίπου 3,5 ώρες και όπως είπε ο Φίλιππος Τσαλίδης θα κάνει το τρένο να μπορεί να ανταγωνιστεί το αεροπλάνο.
«Από τη στιγμή που θα μας δοθεί ηλεκτροκίνηση και η διπλή γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη τότε σας βεβαιώνουμε ότι θα έχουμε καινούργια τραίνα εδώ στη Θεσσαλονίκη, συνεπώς θα αρχίσει να εξελίσσεται και η επένδυση μισού δις», τόνισε ο κ. Τσαλίδης.
Όσον αφορά το πότε θα ξεκινήσει το πρότζεκτ, ο  διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είπε πως εκείνο που μπορεί να πει είναι ότι ο αρμόδιος υπουργός πιέζει το έργο να δοθεί μέχρι τέλους Ιουνίου. Αν παραδοθεί από τον ΟΣΕ, τότε το Σεπτέμβριο θα είναι πάνω στις ράγες τα νέα τρένα.
Από την πλευρά του ο Dr. Giovanni Rocca, αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων, Ferrovie dello Stato italiane S.p.A, τόνισε πως προτεραιότητα  της εταιρείας εκτός από τη σύνδεση Θεσσαλονίκης – Αθήνας, είναι και η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Ευρώπη διαμέσου τον Βαλκανίων.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε κα η διευθύντρια του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη, Κατερίνα Νοτοπούλου, η οποία τόνισε πως το τρένο μπαίνει πλέον σε αναπτυξιακές ράγες.
«Η χώρα βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι και για να τη βάλουμε σε τροχιά βιώσιμη, σημαντικός πυλώνας είναι ο τομέας των σιδηροδρόμων. Το τρένο μπαίνει σε αναπτυξιακές ράγες και σημαντικό ρόλο θα παίξει σε αυτό και η σιδηροδρομική Εγνατία», τόνισε η κ. Νοτοπούλου.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος απηύθυνε επίσης ένα σύντομο χαιρετισμό, εξέφρασε την ικανοποίηση του για τη συνάντηση που είχε σήμερα το πρωί με τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα σχέδια που του παρουσίασε.
«Αν γίνουν όλα όπως πρέπει να γίνουν αυτά που σχεδιάζουν σε δύο – τρία χρόνια θα έχουν αλλάξει πλήρως οι μεταφορές, ενώ οι παράπλευρες ενέργειες της μεγάλης αυτής επένδυσης θα είναι σημαντικές για την ανάπτυξη γενικότερα», είπε ο κ. Μπουτάρης.
thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.