Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Η σιδηροδρομική αγορά «άνοιξε»: Έπονται κι άλλες εταιρείες μετά την Rail Cargo Goldair

Σε υπογραφή της σύμβασης με την Rail Cargo Logistics για την κυκλοφορία των εμπορευματικών τρένων της στο δίκτυό
του προχώρησε την Παρασκευή 13/10/2017 ο ΟΣΕ, ανοίγοντας νέα σελίδα για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Με τη συγκεκριμένη σύμβαση αρχίζει και επίσημα η απελευθέρωση της αγοράς των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα.
Η σύμβαση υπογράφτηκε στα κεντρικά γραφεία του Ο.Σ.Ε όπου ο ο πρόεδρος του Οργανισμού κος Γιώργος Αποστολόπουλος,ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Κώστας Πετράκης , ο Γενικός Διευθυντής Δικτύου κος Γρηγόρης Σαμπατατακάκης και άλλα στελέχη του Ο.Σ.Ε καλωσόρισαν τους εκπροσώπους της Rail Cargo – Goldair κ.κ Κ. Καλλίνικο – Πρόεδρο ΔΣ Rail Cargo Logistics Goldair και Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο Goldair Group, Iάκωβο Κισέογλου – Διευθύνων Σύμβουλο ΔΣ Rail Cargo Logistics Goldair και Νίκο Αθανασόπουλο – Διευθυντή Σιδηροδρομικών Μεταφορών Rail Cargo Logistics Goldair. Επίσης, στην εκδήλωση, παραβρέθηκαν και απεύθυναν καλωσόρισμα η πρόεδρος της Ρ. Α. Σ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων) κα Ιωάννα Τσιαπαρίκου , ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ( Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) κος Γιώργος Αναγνωστόπουλος και ο πρόεδρος της Π.Ο.Σ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών) κος Παναγιώτης Παρασκευόπουλος.
Δήλωση Κώστα Πετράκη, διευθύνοντος συμβούλου ΟΣΕ
«Ο ΟΣΕ, ως διαχειριστής της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής, καλωσορίζει την εταιρεία Rail Cargo Goldair στην σιδηροδρομική οικογένεια. Θωρούμε τη σημερινή ημέρα «σταθμό» για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο καθώς αποτελεί την απαρχή για την εξέλιξη της Ελλάδας σε διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο. Η Ελληνική νομοθεσία καθορίζει με σαφήνεια την υποχρέωση του ΟΣΕ: (α) να βελτιώνει συνεχώς την ασφάλεια και την ποιότητα του δικτύου, και (β) να τηρεί απόλυτα ισότιμη μεταχείριση σε όλες τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το δίκτυο. Είμαστε απόλυτα δεσμευμένοι στις δύο αυτές υποχρεώσεις μας που θα τηρήσουμε ευλαβικά και κατά γράμμα, ελπίζοντας ότι η στενή και αμοιβαία επωφελής συνεργασία μας με τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις θα έχει σαν τελικό αποτέλεσμα την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και την μέγιστη συμβολή του στην οικονομική και περιφερειακή ανάπτυξη».
Δήλωση Κ. Καλλίνικου, Πρόεδρου ΔΣ της Rail Cargo Logistics Goldair, και Εκτελεστικού Αντιπροέδρου του Ομίλου Goldair:

«Σήμερα ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος αλλάζει σελίδα. Η Rail Cargo Logistics Goldair, η πρώτη ιδιωτική σιδηροδρομική επιχείρηση εμπορευματικών μεταφορών που αδειοδοτήθηκε και πιστοποιήθηκε στη χώρα μας, αποκτά πρόσβαση στη σιδηροδρομική υποδομή υπογράφοντας τη σχετική σύμβαση με τον ΟΣΕ. Απομένει πλέον η ολοκλήρωση των συμβολαίων μίσθωσης & συντήρησης του τροχαίου υλικού με τις εταιρίες του Ελληνικού δημοσίου που το διαχειρίζονται, προκειμένου η εταιρία μας να ξεκινήσει εμπορευματικά δρομολόγια σηματοδοτώντας έτσι την πραγματική απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα. Η εταιρία μας, μέσω των επενδύσεων που πραγματοποιεί, προσελκύει εμπορευματικό έργο στο σιδηρόδρομο, καθιστώντας την Ελλάδα διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο, και ενισχύοντας το ρόλο της ως πύλη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας από και προς την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη».

Υπενθυμίζεται ότι η Rail Cargo - Goldair δημιουργήθηκε από την Goldair, η οποία είναι μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση, από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφορών και logistics, και τους Αυστριακούς Σιδηροδρόμους. 

Το 2018 αναμένεται να ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες συμβάσεις.
Το προφίλ της Rail Cargo Logistics Goldair
Η Rail Cargo Logistics Goldair αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων (OBB) και της ελληνικής Goldair. 
Οι βασικές δραστηριότητες της εταιρείας είναι η διεθνής και εθνική σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων και πρώτων υλών, η αποθήκευσή τους, η διαχείριση και η διανομή της, δηλαδή η πλήρης υποστήριξη της εφοδιαστικής αλυσίδας των επιχειρήσεων, δια μέσου του σιδηροδρόμου.
«Για την άρτια και ολοκληρωμένη παροχή αυτών των υπηρεσιών, η εταιρεία μας έχει προχωρήσει στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου σιδηροδρομικού εμπορευματικού κέντρου στην Βιομηχανική Περιοχής της Σίνδου», αναφέρουν στελέχη της.
Στην τελική του μορφή το επιχειρηματικό πλάνο της Rail Cargo Goldair θα περιλαμβάνει:
-Καθημερινά δρομολόγια Ειδομένη – Θεσσαλονίκη.
-Καθημερινά δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με σκοπό την εμπορευματική σιδηροδρομική διασύνδεση των 2 μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας και παράλληλα των 2 μεγαλύτερων λιμανιών.
-Τακτικά δρομολόγια Προμαχώνα – Θεσσαλονίκη –  Ασπρόπυργος.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με χημικά.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με πετρελαιοειδή.
-Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πάτρας – Αθήνα, τακτικό δρομολόγιο για την σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.
euro2day.gr,metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.