(φωτογραφία αρχείου), ο οποίος – από πολλούς – θεωρείται «στέλεχος με επιρροή» στον ευρύτερο κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών.
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος, ο οποίος αποχώρησε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έπειτα από διαφωνίες με τον νυν υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, με αποκορύφωμα τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ειδομένης, έκανε έναν σύντομο απολογισμό της θητείας του, σε οικονομικό συνέδριο, όπου ήταν ομιλητής.
Μίλησε για τα χρόνια, όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κινδύνευε με χρεωκοπία, μέχρι τα χρόνια της εξυγίανσης και των μεγάλων εμπορικών συμφωνιών, όπως με την Cosco.
Στην ομιλία του σχολίασε ότι, παρόλο που εφέτος θα δρομολογηθούν πάνω από 500 τρένα από το Ικόνιο προς την Κεντρική Ευρώπη, αυτά περιορίζονται στο «μεταφορικό κομμάτι».
Με άλλα λόγια, ότι ακόμα δεν έχει δημιουργηθεί η προστιθέμενη αξία που θα έπρεπε στην Ελλάδα, όπως κέντρα συναρμολόγησης, μεταποίησης, κτλ.
Μάλιστα, χαρακτήρισε τις ελληνικές εταιρείες logistics «εσωστρεφείς» και χωρίς τεχνογνωσία για global players.
Τέλος, ανέδειξε τη σημασία των συνδυασμένων μεταφορών και logistics, παραθέτοντας ως χώρα – πρότυπο την Ολλανδία, στην οποία τα logistics αντιστοιχούν στο 30% του ΑΕΠ!
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.