έρχεται στο προσκήνιο. Την περασμένη Παρασκευή, έγινε το πρώτο επιτυχημένο δρομολόγιο με ηλεκτροκίνητο τρένο μέχρι το σταθμό στο λιμάνι και πλέον είναι θέμα ημερών να ξεκινήσουν τα δρομολόγια.
Η αρχή αναμένεται να γίνει άμεσα με το Προαστιακό δρομολόγιο Πειραιάς-Χαλκίδα που σήμερα εκτελείται με μετεπιβίβαση στο σταθμό της Αθήνας (ντιζελοκίνητο τρένο στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα και ηλεκτροκίνητο στο Αθήνα-Χαλκίδα).
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ γίνεται εκτίμηση των δυνατοτήτων για την καταλήγουν στον Πειραιά και τα άλλα δρομολόγια δηλαδή του Κιάτου και του Αεροδρομίου. Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται.
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι θετική στο να φτάνουν στον σταθμό του Πειραιά και τα υπεραστικά τρένα καθώς αυτό θα σήμαινε σημαντική αναβάθμιση των υπηρεσιών της σιδηροδρομικής εταιρείας και για τους επιβάτες ώστε να μην χρειάζονται επιπλέον μετεπιβίβαση.
Με τη λειτουργία του σταθμού του Πειραιά, επιτυγχάνεται η απευθείας σύνδεση του μεγαλύτερου επιβατικού λιμένα της χώρας με το κέντρο της Αθήνας, το Αεροδρόμιο ενώ εφόσον δρομολογηθούν και υπεραστικά τρένα θα μπορούν επιβάτες από όλα τα αστικά κέντρα του δρομολογίου (Λιβαδειά,Θήβα, Λαμία, Λάρισα, Κατερίνη, Θεσσαλονίκη) να φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά αναβαθμίζοντας το.
Επιπλέον η τελευταία κίνηση της ΓΑΙΑΟΣΕ για την παραχώρηση του σταθμού και τη δημιουργία εμπορικού κέντρου παάνω από το σταθμό σε μία περιοχή που λόγω των πολλών συγκοινωνιακών μέσων θεωρείται ο μεγαλύτερος κόμβος στην Αττική και σε όλη την Ελλάδα, δίνει την πεποίθηση ότι ο σταθμός του Πειραιά αναμένεται να ζήσει "μεγάλες δόξες" στο μέλλον αλλά και να αναδειχθεί και πάλι ο ρόλος του ως ένα μεγάλο hub επιβατικής ροής.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.