Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

O «κινεζικός δράκος» βολιδοσκοπεί τμήματα της ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής, στο πλαίσιο του «Δρόμου του Μεταξιού»

Ο «κινεζικός δράκος» βολιδοσκοπεί τμήματα της ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής, με στόχο την κατασκευή και
συντήρησή τους, στο πλαίσιο του κινεζικού «Δρόμου του Μεταξιού» ή αλλιώς, της πρωτοβουλίας «Belt and Road».
Υπό αυτό το πρίσμα, στελέχη του κινεζικού ομίλου China Railway Design Corporation συναντήθηκαν, σήμερα, με στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ.
Η China Railway Design Corporation (CRDC), η οποία έχει αναλάβει το σχεδιασμό και την επίβλεψη της σιδηροδρομικής γραμμής Βελιγράδι – Βουδαπέστη, ενδιαφέρθηκε για την εξέλιξη των έργων από τα ελληνοσκοπιανά σύνορα έως το λιμάνι του Πειραιά.
Πέρα από το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο, η κινεζική πλευρά ζήτησε περαιτέρω πληροφόρηση για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης και τρία βουλγαρικά λιμάνια.
Υπενθυμίζεται ότι ο προϋπολογισμός του έργου, για την ελληνική πλευρά, φτάνει τα 3,5-4 δισ. ευρώ.
Συνολικά, το έργο θα ανέλθει στα 6,5 δισ. ευρώ και φιλοδοξία είναι να υλοποιηθεί από κοινή ελληνοβουλγαρική εταιρεία, ένα μοντέλο που προωθείται σε στενή συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.