Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Ανακοίνωση της ΠΟΣ για την λειτουργία των νέων γραμμών του Σταθμού της Αθήνας

Όπως σας είχαμε ενημερώσει αποκλειστικά από το πρωί, η ΠΟΣ είχε εκφράσει αντιρρήσεις για την αυριανή λειτουργία των νέων
γραμμών του Σταθμού της Αθήνας. 
Η ΠΟΣ έστειλε επιστολή προς το Υπουργείο και τις Διοικήσεις ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ στην οποία αναφέρει τους λόγους για τους οποίους δεν θα έπρεπε να λειτουργήσει ο νέος Σταθμός της Αθήνας.

Διαβάζουμε την επιστολή της ΠΟΣ:
 Αθήνα,  04 / 7 / 2017
Αριθ. Πρωτ.  39463   


ΠΡΟΣ: 1. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων – κ. Χρήστο Σπίρτζη.
          2. Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων – κ. Νικόλαο Μαυραγάνη.
          3. Γεν.Γραμματέα Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων – κ. Αθαν.Βούρδα.
          4. Πρόεδρο ΔΣ/ΟΣΕ – κ. Γεώργιο Αποστολόπουλο.
          5. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ – κ. Κωνσταντίνο Πετράκη.
          6. Πρόεδρο ΔΣ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ – κ. Παναγιώτη Θεοχάρη.
          7. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ – κ. Φίλιππο Τσαλίδη.
          8. Πρόεδρο ΔΣ/ΕΡΓΟΣΕ – κ. Χρήστο Δουκάκη.
          9. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΡΓΟΣΕ – κ. Χρήστο Διονέλη.
         10. Πρόεδρο ΔΣ/ΕΕΣΣΤΥ – κ. Ιωάννη Αντωνιάδη.
         11. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΕΣΣΤΥ – κ. Γεώργιο Αναγνωστόπουλο.
ΚΟΙΝ: Διευθυντή Κυκλοφορίας ΟΣΕ – κ. Κωνσταντίνο Χρυσάγη.


Κύριοι,

           Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών παρά τις ρητές διαβεβαιώσεις σας ότι την 1η Ιουλίου 2017 ο Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ θα λειτουργεί πλήρως με ηλεκτροκίνηση στις νέες αποβάθρες 7, 8, 9, 10 είχε εκφράσει τις επιφυλάξεις της τονίζοντας ότι σε καμία περίπτωση δεν δύναται να λειτουργήσει με ελλείψεις διότι το ήδη βεβαρημένο σύστημα κυκλοφορίας επιδεινώνεται έτι περισσότερο.
Σήμερα 4 Ιουλίου πολλά ζητήματα είναι σε εκκρεμότητα και παρά τις προσπάθειες να τεθεί σε λειτουργία ο Σταθμός αύριο θα παραμείνουν εκκρεμότητες οι οποίες επιβαρύνουν περισσότερο την άσκηση καθηκόντων των εργαζομένων.
  1. Ο Σταθμός θα λειτουργήσει μόνο με τις γραμμές κυκλοφορίας 9 και 10 και αυτές χωρίς Ηλεκτροκίνηση.
  2. Η κυκλοφορία Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ – ΣΚΑ θα γίνεται με μονοδρόμηση από τη γραμμή καθόδου καθώς δεν είναι έτοιμη η διαγώνιος που θα ένωνε τη γραμμή ανόδου.
  3. Η υπάρχουσα γραμμολογια λόγω της προσωρινότητας είναι άκρως επικίνδυνη με κλειστές διαδοχικές καμπύλες και αυτές πάνω στα κλειδιά που εγκυμονούν κινδύνους εκτροχιασμού με απρόβλεπτες συνέπειες.
  4. Το Σταθμαρχείο πέραν του μικρού μεγέθους του χρήζει ενός ακόμα air-condition καθώς και φιμέ τζάμια ή μεμβράνες για προφύλαξη από τον ήλιο και το έντονο φως.
  5. Για τα δύο εκατέρωθεν κλειδουχία με το πρόσχημα του έκτακτου που δεν είναι έκτακτο διότι ήσασταν ενήμεροι, χρησιμοποιήθηκαν δύο «κλουβιά» διαστάσεων 1Χ1 που υπήρχαν στο Σταθμό, άκρως ακατάλληλα για χώρο εργασίας διότι δεν φροντίσατε τουλάχιστον να τοποθετηθούν δύο isobox που θα είχαν και τουαλέτα η οποία σήμερα δεν υφίσταται.
  6. Οι εγκαταστάσεις των Σταθμών και ειδικά τα κλειδιά χρήζουν φωτισμού ο οποίος δεν υπάρχει θέτοντας σε κίνδυνο την ακεραιότητα των εργαζομένων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
  7. Η πρόσβαση των ΑΜΕΑ δεν προβλέπεται παρά μόνο από την οδό Κωνσταντινουπόλεως όπου υπάρχει σέντερ.
  8. Ακόμα και μετά από 15νθημερο που επικαλείστε, η γραμμή 7 είναι αδύνατον να λειτουργήσει καθώς υπάρχει μονοδρόμηση και μεταξύ Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ – Σ.Σ.ΡΟΥΦ και δε συνδέεται με τη γραμμή καθόδου από όπου θα γίνεται και η κυκλοφορία. Επίσης, δεν συνδέεται ούτε προς την έξοδο Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ προς ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ.
Ύστερα από τις ανωτέρω επισημάνσεις και άλλες λεπτομέρειες που λόγω κειμένου δεν δύναται να αναφέρουμε, και δεν κατανοούμε γιατί πρέπει από αύριο να λειτουργήσει εσπευσμένα ο νέος Σταθμός, σας δηλώνουμε ότι εάν τα εν λόγω ζητήματα δεν διευθετηθούν εντός δέκα ημερών, καθίσταται αδύνατη η συνέχιση της λειτουργίας του.
Για όλο αυτό το διάστημα καθώς οποιοδήποτε συμβάν παρουσιαστεί πιθανόν να αποδοθεί μεν σε ανθρώπινο λάθος, μόνο που το ανθρώπινο λάθος θα οφείλεται στις εντολές σας σύμφωνα με τις οποίες αναλαμβάνετε την ευθύνη λειτουργίας του Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ υπό αυτές τις συνθήκες.-





      Ο Πρόεδρος                            Ο Γενικός Γραμματέας



           ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ              ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ


1 σχόλιο:

  1. Και που να γνώριζε η ΠΟΣ τι συμβαίνει με την Ηλεκτροκίνηση κι αν έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες δοκιμές προκειμένου να δοθούν οι εγκαταστάσεις της σε χρήση, όπως γινόταν σε όλα τα έργα Ηλεκτροκίνησης πριν γίνει η Διοικητική Παραλαβή προς χρήση;

    Μάνος Παναγιώτου
    Πρώην Αρχιμηχανικός του ΟΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.