προσβάσιμος από όλους τους πολίτες.
Μια εκκρεμότητα που υπήρχε τα τελευταία 15 χρόνια έκλεισε, με τη λειτουργία των καινούργιων αποβαθρών των τεσσάρων καινούργιων ηλεκτροκινούμενων γραμμών”, τόνισε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Θανάσης Βούρδας, γενικός γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών, αναφερόμενος στην ολοκλήρωση των έργων της ηλεκτροκίνησης στο Κεντρικό Σταθμό Αθηνών.
Όπως εξήγησε “αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλάξουν και τα δρομολόγια. Γιατί αυτή τη στιγμή γίνονται τα δρομολόγια προς Κιάτο, Χαλκίδα και αεροδρόμιο απευθείας και χωρίς μετεπιβίβαση στις Αχαρνές, με ηλεκτροκίνητα τρένα.
Κάτι που σημαίνει εξοικονόμηση χρόνου για τους ίδιους τους πολίτες. Αυτή τη στιγμή μπορούμε μέσα σε 35 λεπτά να πάμε στο αεροδρόμιο. Σε 1 ώρα και 10 λεπτά, είμαστε στο Κιάτο. Και σε 1 ώρα και 15 λεπτά είμαστε στη Χαλκίδα.
Έχουν μειωθεί οι χρόνοι πάρα πολύ και ταυτόχρονα, υπάρχουν παράλληλες εργασίες οι οποίες θα βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση”.
Έως τον Δεκέμβριο ολοκληρώνονται όλες οι παράλληλες εργασίες με στόχο, όπως λέει ο κ. Βούρδας “να γίνονται οι διαδρομές από τον Πειραιά πια, προς Κιάτο, αεροδρόμιο, και Χαλκίδα, ενώ ταυτόχρονα θα γίνονται δρομολόγια μέχρι το Λιανοκλάδι, με ηλεκτροκινούμενα τρένα και χωρίς μετεπιβιβάσεις”.
“Θα ενεργοποιηθούν εξάλλου, ξανά γραμμές, οι οποίες είχαν διακοπεί προσωρινά, λόγω των εργασιών που εκτελούνται.
Μέχρι τότε έχουν δοθεί με εντολή του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη κάποιες προσωρινές λύσεις, ειδικά για τους κατοίκους που χρησιμοποιούσαν τον σταθμό των Άνω Λιοσίων, η εξυπηρέτηση μέσω λεωφορείων, για όλο αυτό το διάστημα, από το σταθμό των Άνω Λιοσίων μέχρι τη Νερατζιώτισσα”, συμπληρώνει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών.
Ταυτόχρονα, όπως λέει, σε αυτό το χρονικό διάστημα θα σταματήσει και η κυκλοφορία των εμπορευματικών τρένων μέσα από την Αθήνα.
Δεν θα περνούν εμπορευματικά τρένα από τον Σεπτέμβριο στα Σεπόλια, θα περνούν μόνο επιβατικά και τα εμπορευματικά θα πηγαίνουν όλα στο Θριάσιο.
Για όλα αυτά, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπογραμμίζει ο κ. Βούρδας και σημειώνει τέλος, ότι “του χρόνου το καλοκαίρι, θα έχει ενεργοποιηθεί και η νέα γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 25 λεπτά.
Θα εκτελείται κανονικά και χωρίς αλλαγές τρένων από τους πολίτες, οπότε πια θα έχει ολοκληρωθεί ο βασικός κορμός του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας”.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.