Τρίτη, 30 Μαΐου 2017

Επιστολή ΠΕΠΕ για την αμαξοστοιχία 600/601 και το Μηχανοστάσιο της Δράμας


Αθήνα, 30/5/2017
Αριθ.Πρωτ.301 

ΠΡΟΣ: 1. Πρόεδρο ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ – κ. Παναγιώτη Θεοχάρη.
          2. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ – κ. Φίλιππο Τσαλίδη.
ΚΟΙΝ: 1. Διευθυντή ΔΙΚΑΜ – κ. Ιωάννη Λύτρα.

          2. Διευθυντή ΔΙΤΡΥ – κ. Αριστογείτων Κώτσα

Κύριοι,


     Με απόφασή σας από τις 25 Μαΐου διεκόπη η σιδηροδρομική σύνδεση με τη Βουλγαρία και οι επιβάτες της αμαξ. 600 μετεπιβιβάζονται σε λεωφορεία για να μεταβούν στους συρμούς στη γειτονική χώρα.

Πρότασή μας είναι λόγω της μείωσης των βαγονιών η αμαξ. 600/601 να δρομολογηθεί με συρμό IC μεταξύ Δράμας/Θεσσαλονίκης κι έτσι η αμαξ. 58/51 να επανέλθει με Δ/Η και Η/Α (ελκόμενη).

Στο κλιμάκιο Στρυμόνα εργάζονταν μηχανοδηγοί, οι οποίοι εκτός των άλλων διασφάλιζαν με Δ/Η εφεδρείας την κάλυψη των αμαξοστοιχιών 600/601 και 90/91 σε περίπτωση αμηχανίας μεταξύ Θεσσαλονίκης – Δράμας (απόσταση 232 χλμ.), αφού στη γραμμή υπάρχουν σημεία στα οποία δεν υπάρχει καν δυνατότητα για οδική πρόσβαση.

Προτείνουμε όπως εξεταστεί η εγκατάσταση Δ/Η στο Μηχανοστάσιο Δράμας προκειμένου να υπάρχει μηχανή εφεδρείας που θα καλύψει τα τρένα για τυχόν προβλήματα ακινησίας μεταξύ Θεσσαλονίκης / Δράμας, προκειμένου σε αυτή την περίπτωση να αποφευχθεί τυχόν ταλαιπωρία επιβατών.

    

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

      Ο Πρόεδρος                                       Ο Γενικός Γραμματέας


        ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ                        ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.