Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Πρόσκληση για την παρουσίαση του βιβλίου του τ.Αντιπρέδρου της Π.Ο.Σ. κ. ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
        τ. Πρόεδρος της Γ.Σ.Ε.Ε.
τ. Αντιπρόεδρος της Π.Ο.Σ.
τ. Πρόεδρος Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Αγαπητοί συνάδελφοι σιδηροδρομικοί,

Σας προσκαλώ την Τρίτη 14 Μαρτίου 2017 στις 11.00΄ π.μ. στο NOVUS CITY HOTEL, Καρόλου 23, να τιμήσετε την παρουσίαση του βιβλίου μου: «ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΔΙΣΕΚΤΟΥΣ».
Είναι ένα αυτοβιογραφικό εγχείρημα που αποθανατίζει την κρίσιμη περίοδο 1940-1952, όπως την έζησα στα παιδικά μου χρόνια.

Ο συνάδελφος μας ενημερώνει σχετικά με το βιβλίο του:

«…..Αρχίζει με συνοπτική αναφορά στην συγκυρία και συνεχίζει για την οικογένειά μου, τις ανθρώπινες σχέσεις, τη γειτονιά μου την Κυψέλη, τα παιχνίδια και έθιμα της εποχής, τα θεάματα, το χωριό του παππού μου τα Βούρβουρα, την Κατοχή, τον Εμφύλιο και τα πρώτα χρόνια μετά την αδελφοκτόνο σύρραξη. Πιστεύω πως οι πληροφορίες και τα προσωπικά βιώματα που καταγράφω έχουν γενικότερο ενδιαφέρον, δεδομένου ότι παρόμοιες μικρές οικογενειακές ιστορίες δοκιμασιών σε πολεμικές αλλά και περιόδους ειρήνης, αποτελούν κομμάτια της συνολικής μας Ιστορίας. Ελπίζω να δείξω έμπρακτα με το βιβλίο μου πως η Ιστορία δεν είναι αποκλειστικό πεδίο των Ιστορικών. Όταν κάποιοι μη ειδικοί σαν εμένα έχουν τη διάθεση και μπορούν να αφηγηθούν τις προσωπικές τους μαρτυρίες, το ιστορικό υλικό συμπληρώνεται με γεγονότα της καθημερινότητας που είναι αδύνατον να βρούμε σε ιστορικά συγγράμματα και έτσι υφαίνεται πληρέστερα ο ιστορικός καμβάς του τόπου μας…».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.