Το θέμα των καθυστερήσεων στο έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισας - Βόλου, φέρνουν από κοινού στη βουλή με ερώτησή
τους, προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χρήστο Σπίρτζη, ο βουλευτής ΝΔ του Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας και ο Τομεάρχης Υποδομών, κ. Κώστας Καραμανλής.
Οι ερωτώντες βουλευτές επικαλούνται δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία, “στο ήδη ενταγμένο για χρηματοδότηση, - ύψους 45 εκατ. ευρώ περίπου - και ώριμο για δημοπράτηση έργο, επιδιώκεται αντικατάσταση της υφιστάμενης εν λειτουργία γραμμής, με την παλαιά μετρική γραμμή, η οποία δεν πληροί τους κανονισμούς χάραξης του ΟΣΕ!”
Βάσει αυτών, ερωτούν τον αρμόδιο Υπουργό,“ εάν υπάρχει εν τέλει, κίνδυνος καθυστέρησης ή και απένταξης του έργου, λόγω των επιδιωκόμενων αλλαγών, με ταυτόχρονη απώλεια κοινοτικών κονδυλίων”.
Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, στο έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισας-Βόλου – έργο ενταγμένο για χρηματοδότηση ύψους 45 εκ. ευρώ περίπου και ώριμο για δημοπράτηση – επιδιώκεται αντικατάσταση της υφιστάμενης εν λειτουργία γραμμής με την παλαιά μετρική γραμμή, της οποίας η λειτουργία έχει διακοπεί από χρόνια, γιατί δεν πληροί τους κανονισμούς χάραξης του ΟΣΕ.
Επειδή στο έργο, - απαραίτητο για το εθνικό σύνολο και την εθνική οικονομία – προβλέπεται εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στην υφιστάμενη εν λειτουργία γραμμή, ώστε να περιοριστεί το κόστος λειτουργίας αλλά και να πληροί η χώρα τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές σιδηροδρομικών μεταφορών.
Επειδή ο ΟΣΕ έχει επενδύσει στην υφιστάμενη γραμμή εκατομμύρια ευρώ, ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται σε εξέλιξη εργολαβία για ανακαίνιση της γραμμής δια μέσου Ν. Ιωνίας, με την κατασκευή πεζογεφυρών για την ασφαλή διέλευση των πολιτών.
Επειδή το έργο είναι συγχρηματοδοτούμενο από την ΕΕ και η καθυστέρηση ή ματαίωσή του σημαίνει απώλεια κοινοτικών κονδυλίων.
Βάσει αυτών, ερωτούν τον αρμόδιο Υπουργό,“ εάν υπάρχει εν τέλει, κίνδυνος καθυστέρησης ή και απένταξης του έργου, λόγω των επιδιωκόμενων αλλαγών, με ταυτόχρονη απώλεια κοινοτικών κονδυλίων”.
Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, στο έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισας-Βόλου – έργο ενταγμένο για χρηματοδότηση ύψους 45 εκ. ευρώ περίπου και ώριμο για δημοπράτηση – επιδιώκεται αντικατάσταση της υφιστάμενης εν λειτουργία γραμμής με την παλαιά μετρική γραμμή, της οποίας η λειτουργία έχει διακοπεί από χρόνια, γιατί δεν πληροί τους κανονισμούς χάραξης του ΟΣΕ.
Επειδή στο έργο, - απαραίτητο για το εθνικό σύνολο και την εθνική οικονομία – προβλέπεται εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στην υφιστάμενη εν λειτουργία γραμμή, ώστε να περιοριστεί το κόστος λειτουργίας αλλά και να πληροί η χώρα τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές σιδηροδρομικών μεταφορών.
Επειδή ο ΟΣΕ έχει επενδύσει στην υφιστάμενη γραμμή εκατομμύρια ευρώ, ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται σε εξέλιξη εργολαβία για ανακαίνιση της γραμμής δια μέσου Ν. Ιωνίας, με την κατασκευή πεζογεφυρών για την ασφαλή διέλευση των πολιτών.
Επειδή το έργο είναι συγχρηματοδοτούμενο από την ΕΕ και η καθυστέρηση ή ματαίωσή του σημαίνει απώλεια κοινοτικών κονδυλίων.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1. Αληθεύει ότι εξετάζεται η εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στην παλαιά ήδη καταργηθείσα γραμμή στην περιοχή Λατομείου;
1. Αληθεύει ότι εξετάζεται η εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στην παλαιά ήδη καταργηθείσα γραμμή στην περιοχή Λατομείου;
2. Εάν ναι, ποιες μελέτες – χάραξης, περιβαλλοντικές, στατικές, υδραυλικές – πρέπει να εκπονηθούν, ποιος ο απαιτούμενος χρόνος και ποιο το κόστος εκπόνησης αυτών;
3. Υπάρχει εν τέλει κίνδυνος καθυστέρησης ή και απένταξης του έργου λόγω των επιδιωκόμενων αλλαγών, με ταυτόχρονη απώλεια κοινοτικών κονδυλίων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.