Αρχικά εγκρίθηκαν τα ΤΑΠΕΛ.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε στον άδικο χαμό του συναδέλφου Χρήστου
Τόλη. Ο αιφνίδιος θάνατος του συναδέλφου
δηλώθηκε -όπως προβλέπεται- ως
εργατικό ατύχημα. Να τονίσουμε δε πως από την πρώτη στιγμή η οικογένεια του
εκλιπόντος στηρίχτηκε από το σωματείο μας όπως προβλέπονταν από το καταστατικό
του ΤΑΠΕΛ.
Στη συνέχεια, έγινε ενημέρωση των μελών του ΔΣ.
Όσον αφορά το πρόσφατο συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας
Σιδηροδρομικών, είναι θετικό πως όλοι οι μηχανοδηγοί που ήταν υποψήφιοι στο
συνέδριο εκλέχθηκαν στα όργανα της Ομοσπονδίας.
Από την συνάντηση των σωματείων μελών της ALE, μάθαμε πως
έγινε δεκτή η προσχώρηση του σωματείου των Δανών μηχανοδηγών ως μέλος της ALE.
Το σωματείο των Ισπανών κάνει προσπάθεια για κάποιου είδους
εθελούσια έξοδο των συμπληρωμένων σε έτη μηχανοδηγών, προκειμένου, να γίνει
ανανέωση του προσωπικού.
Επιπλέον, το γερμανικό σωματείο κατέθεσε μια έρευνα για το
μετατραυματικό στρες των μηχανοδηγών μετά από σιδηροδρομικό ατύχημα.
Μάθαμε πως δεν θα εγκριθούν περαιτέρω έκτακτες προκαταβολές
(εσωτερικά δάνεια) σε υπαλλήλους της
Τραινοσέ. (Δεν τις υπογράφουν ο διευθυντής κ. Μεταξιώτης και ο διευθύνων
σύμβουλος λόγω υπέρβασης του προϋπολογισμού).
Αναμένουμε, επιτέλους, να πάρει απόφαση η Τραινοσέ σχετικά
με την πληρωμή των οφειλομένων αδειών και ρεπό. (Που υπάρχουν ακόμα κι από το
2010!)
Μετά την έκδοση των αντιστοίχων εγκυκλίων, στις 27/10 θα πληρωθούν αναδρομικά τα
χιλιόμετρα υπολογισμένα με τη νέα ΣΣΕ. Επίσης, στις 27/11 θα πληρωθούν
αναδρομικά τα οφειλόμενα με την προσαύξηση του 30%.
Ως προς το Οργανόγραμμα: Δεν γίνεται δεκτό όπως έχει το
οργανόγραμμα που έφερε για διαβούλευση η εταιρεία. Αποδεχόμαστε μόνο αλλαγές
που έχουν προσθετικό χαρακτήρα. Αντίθετα, έγινε προσπάθεια για κοινή θέση με
τις αλλαγές που θα εισηγηθεί το σωματείο μας, στην συνάντηση με τον σύμβουλο
την Δευτέρα. Η διαβούλευση για το οργανόγραμμα θα ολοκληρωθεί με την συνάντηση
που θα έχει με τη διοίκηση η ΠΟΣ.
Ως προς το θέμα της εκπαίδευσης των βοηθών, εντός των
επόμενων ημερών θα αποσταλεί σχετικό Εξώδικο. Αν και έχουμε τονίσει
επανειλημμένα πως η λύση του θέματος μπορεί να είναι μόνο πολιτική.
Συμφωνήθηκε μετά από πρόταση της παράταξης Νέας Έλξης -
Αναγέννησης ότι έως ότου να γίνει ο οριστικός επανυπολγισμός της παρακράτησης
από τους πτυχιούχους ΤΕ του κλάδου μας, το θέμα θα ρυθμιστεί μέσω του ΤΑΠΕΛ.
*Μεγάλη εντύπωση μας προκάλεσε η τοποθέτηση του προέδρου μέσα
από το προσωπικό του blog ως προς την επίσκεψη της διοίκησης στο ΜΑΙ.
Εκπλαγήκαμε δυσάρεστα από την στροφή 180° του προέδρου, ο οποίος εντός του
συμβουλίου -όπως άλλωστε ομόφωνα όλο το Συμβούλιο- καταδίκασε ανοιχτά τις
αιφνιδιαστική επίσκεψη της διοίκησης, ενώ στο διαδίκτυο αναφέρει: “θα χαιρόμαστε
αν η Διοίκηση κατεβαίνει στους χώρους εργασίας των μηχανοδηγών πιο συχνά”.
Κι ενώ μέχρι σήμερα ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι διοικήσεις έχουν
επισκεφθεί κατά καιρούς το κεντρικό μηχανοστάσιο, διαβάζουμε με απορία: “Μετά από πολλά χρόνια Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισκέφθηκε -αιφνιδιαστικά- τον
χώρο εργασίας των μηχανοδηγών!”...τα σχόλια δικά σας!
Τέλος, οφείλουμε να τονίσουμε πως στη νέα εποχή του
σιδηροδρόμου (ενόψει ιδιωτικοποίησης) απαραίτητη είναι η συνεννόηση και η
συγκροτημένη στάση του σωματείου μας στα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.