Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκάλεσε τριμερή συνάντηση με ΟΛΘ και την σκοπιανή ΜΖ, με στόχο την αύξηση του μεταφορικού έργου.
Tριμερή συνάντηση εργασίας στις εγκαταστάσεις του ΟΛΘ,
προκάλεσε σήμερα η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι να ανακτήσουν κάποια από τα φορτία που έχασαν προς πΓΔΜ, εξ' αιτίας προβλημάτων στο δίκτυο του ΟΣΕ, του κλεισίματος της Ειδομένης, αλλά και δυσκολιών στη συνεννόηση μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, των Σιδηροδρόμων των Σκοπίων(ΜΖ) και του ΟΛΘ.
Στην πολύωρη συνάντηση μετείχαν από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος, κ.κ. Παναγιώτης Θεοχάρης και Φίλιππος Τσαλίδης αντίστοιχα. Ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε. κ.κ. Κώστας Μέλλιος και Δημήτρης Μακρής όπως και διευθυντικά στελέχη της εταιρείας, ενώ παρών ήταν και ο πρόεδρος της ΜΖ κ. Nikola Kostov.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη συνάντηση αυτή, επιδιώκει την επικοινωνία και συνεννόηση μεταξύ των εταιρειών, με στόχο να βελτιωθεί η συνεργασία που ήδη υπάρχει.
Με τη συνεννόηση και τον συντονισμό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προσπαθήσει να ανακτήσει φορτία καθώς τα δύο τελευταία χρόνια μειώθηκε κατακόρυφα το μεταφορικό έργο από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα βόρεια σύνορα. Η μείωση αυτή το 2015 ήταν της τάξης του 75%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ φέτος, η μείωση είναι ακόμη μεγαλύτερη.
"Υπάρχουν ζητήματα που είναι εύκολο να λυθούν, όπως η επικοινωνία μεταξύ των τριών εταιρειών αλλά και με τους διαμεταφορείς", είπε ο κ. Τσαλίδης λέγοντας μάλιστα ενδεικτικά πως στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης "περιμένουν" 40.000 τόνοι σιδήρου να μεταφερθούν με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το δίκτυο της πΓΔΜ, μεταφορά που θα ρυθμιστεί με τη σκοπιανή εταιρεία διαμεταφορών.
Όμως αν το έλλειμμα στη συνεννόηση επηρεάζει αρνητικά τις εμπορευματικές μεταφορές προς τη γειτονική χώρα, τα φορτία μειώθηκαν κάθετα κυρίως λόγω άλλων προβλημάτων που έχουν σχέση με τη λειτουργία του ελληνικού δικτύου.
"Πέραν των θεμάτων που είχαμε με το τροχαίο υλικό και τον ανεπαρκή αριθμό μηχανοδηγών, υπάρχουν ακόμη σοβαρότερα προβλήματα και συγκεκριμένα η καθίζηση της γέφυρας του Γαλλικού και η μη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στην Ενωτική Αξιού - Γέφυρας, τμήμα που πλέον σηκώνει όλο το βάρος των μεταφορών αλλά με μεγάλη χρονοκαθυστέρηση". Σε αυτά τα σοβαρά εμπόδια που αφορούν το δίκτυο, προστέθηκαν και οι επιπτώσεις από το κλείσιμο διαρκείας της Ειδομένης. Και επιπλέον, είναι οι δυσκολίες στην επικοινωνία που υπάρχουν λόγω ελλείψεων στο προσωπικό του ΟΣΕ, με το σταθμό διαλογής να λειτουργεί μόνο σε μία βάρδια.
Στα ανωτέρω, αρνητικά επέδρασε και η κάμψη στην αγορά του χάλυβα, που επηρεάζει μεγάλους πελάτες του ΟΛΘ στα Σκόπια, αν και αυτή η εξέλιξη δεν ήταν η πιο καθοριστική σύμφωνα με τον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
"Ζητήσαμε από τον ΟΛΘ τον πρόγραμμά του στη διακίνηση φορτίων για το υπόλοιπο του 2016 και τον προγραμματισμό του για το 2017, έτσι ώστε να μπορέσουμε να συντονιστούμε και βεβαίως, να εξετάσουμε και την τιμολογιακή μας πολιτική", δήλωσε ο κ. Τσαλίδης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν μία πενταετία είχε ξεκινήσει από τις τότε διοικήσεις των ΟΛΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μία προσπάθεια δρομολόγησης τακτικής εμπορευματικής γραμμής μεταξύ Θεσσαλονίκης - Σκοπίων, κάτι που όμως δεν βρήκε ανταπόκριση από τις ναυτιλιακές εταιρείες και τους διαμεταφορείς οι οποίοι σημειωτέον ζητούσαν χαμηλότερες τιμές. Το σχέδιο κάποια στιγμή ατόνισε και κατέρρευσε.
Σήμερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρότι η εταιρεία ετοιμάζεται να περάσει στην ιδιοκτησία και το μάνατζμεντ της ιταλικής Trenitalia, προσπαθεί να αναστρέψει την καθοδική πορεία στις μεταφορές από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τη πΓΔΜ, αλλά και να αξιοποιήσει προς όφελός της όλους τους πιθανούς θύλακες ανάπτυξης δραστηριοτήτων.
voria.gr
Tριμερή συνάντηση εργασίας στις εγκαταστάσεις του ΟΛΘ,
προκάλεσε σήμερα η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι να ανακτήσουν κάποια από τα φορτία που έχασαν προς πΓΔΜ, εξ' αιτίας προβλημάτων στο δίκτυο του ΟΣΕ, του κλεισίματος της Ειδομένης, αλλά και δυσκολιών στη συνεννόηση μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, των Σιδηροδρόμων των Σκοπίων(ΜΖ) και του ΟΛΘ.
Στην πολύωρη συνάντηση μετείχαν από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος, κ.κ. Παναγιώτης Θεοχάρης και Φίλιππος Τσαλίδης αντίστοιχα. Ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε. κ.κ. Κώστας Μέλλιος και Δημήτρης Μακρής όπως και διευθυντικά στελέχη της εταιρείας, ενώ παρών ήταν και ο πρόεδρος της ΜΖ κ. Nikola Kostov.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη συνάντηση αυτή, επιδιώκει την επικοινωνία και συνεννόηση μεταξύ των εταιρειών, με στόχο να βελτιωθεί η συνεργασία που ήδη υπάρχει.
Με τη συνεννόηση και τον συντονισμό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προσπαθήσει να ανακτήσει φορτία καθώς τα δύο τελευταία χρόνια μειώθηκε κατακόρυφα το μεταφορικό έργο από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα βόρεια σύνορα. Η μείωση αυτή το 2015 ήταν της τάξης του 75%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ φέτος, η μείωση είναι ακόμη μεγαλύτερη.
"Υπάρχουν ζητήματα που είναι εύκολο να λυθούν, όπως η επικοινωνία μεταξύ των τριών εταιρειών αλλά και με τους διαμεταφορείς", είπε ο κ. Τσαλίδης λέγοντας μάλιστα ενδεικτικά πως στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης "περιμένουν" 40.000 τόνοι σιδήρου να μεταφερθούν με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το δίκτυο της πΓΔΜ, μεταφορά που θα ρυθμιστεί με τη σκοπιανή εταιρεία διαμεταφορών.
Όμως αν το έλλειμμα στη συνεννόηση επηρεάζει αρνητικά τις εμπορευματικές μεταφορές προς τη γειτονική χώρα, τα φορτία μειώθηκαν κάθετα κυρίως λόγω άλλων προβλημάτων που έχουν σχέση με τη λειτουργία του ελληνικού δικτύου.
"Πέραν των θεμάτων που είχαμε με το τροχαίο υλικό και τον ανεπαρκή αριθμό μηχανοδηγών, υπάρχουν ακόμη σοβαρότερα προβλήματα και συγκεκριμένα η καθίζηση της γέφυρας του Γαλλικού και η μη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στην Ενωτική Αξιού - Γέφυρας, τμήμα που πλέον σηκώνει όλο το βάρος των μεταφορών αλλά με μεγάλη χρονοκαθυστέρηση". Σε αυτά τα σοβαρά εμπόδια που αφορούν το δίκτυο, προστέθηκαν και οι επιπτώσεις από το κλείσιμο διαρκείας της Ειδομένης. Και επιπλέον, είναι οι δυσκολίες στην επικοινωνία που υπάρχουν λόγω ελλείψεων στο προσωπικό του ΟΣΕ, με το σταθμό διαλογής να λειτουργεί μόνο σε μία βάρδια.
Στα ανωτέρω, αρνητικά επέδρασε και η κάμψη στην αγορά του χάλυβα, που επηρεάζει μεγάλους πελάτες του ΟΛΘ στα Σκόπια, αν και αυτή η εξέλιξη δεν ήταν η πιο καθοριστική σύμφωνα με τον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
"Ζητήσαμε από τον ΟΛΘ τον πρόγραμμά του στη διακίνηση φορτίων για το υπόλοιπο του 2016 και τον προγραμματισμό του για το 2017, έτσι ώστε να μπορέσουμε να συντονιστούμε και βεβαίως, να εξετάσουμε και την τιμολογιακή μας πολιτική", δήλωσε ο κ. Τσαλίδης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν μία πενταετία είχε ξεκινήσει από τις τότε διοικήσεις των ΟΛΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μία προσπάθεια δρομολόγησης τακτικής εμπορευματικής γραμμής μεταξύ Θεσσαλονίκης - Σκοπίων, κάτι που όμως δεν βρήκε ανταπόκριση από τις ναυτιλιακές εταιρείες και τους διαμεταφορείς οι οποίοι σημειωτέον ζητούσαν χαμηλότερες τιμές. Το σχέδιο κάποια στιγμή ατόνισε και κατέρρευσε.
Σήμερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρότι η εταιρεία ετοιμάζεται να περάσει στην ιδιοκτησία και το μάνατζμεντ της ιταλικής Trenitalia, προσπαθεί να αναστρέψει την καθοδική πορεία στις μεταφορές από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τη πΓΔΜ, αλλά και να αξιοποιήσει προς όφελός της όλους τους πιθανούς θύλακες ανάπτυξης δραστηριοτήτων.
voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.