Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Τραγική εξέλιξη - Μαθητής ο νεαρός που έπεσε στις γραμμές του τρένου στο Πλατύ Ημαθίας

Μαθητής σε Λύκειο της Θεσσαλονίκης ο νεαρός άντρας που διαμελίστηκε από τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα Πρόκειται......
για έναν 17χρονο υπήκοο Γεωργίας, ο οποίος έπεσε την προηγούμενη Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου, στις σιδηροδρομικές γραμμές μεταξύ Πλατέως και Κορυφής στο νομό Ημαθίας, με αποτέλεσμα να παρασυρθεί και να διαμελιστεί από διερχόμενο τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.

Σύμφωνα με την αστυνομία, δεν υπάρχει περίπτωση εγκληματικής ενέργειας και όλα δείχνουν ότι επρόκειτο για αυτοκτονία. Αναμένονται τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης ενώ διεξάγεται και πραγματογνωμοσύνη από το ειδικό κλιμάκιο του ΟΣΕ για τις συνθήκες του δυστυχήματος.

Πληροφορίες της ThessNews αναφέρουν ότι ο 17χρονος ανέβηκε στο τρένο χωρίς εισιτήριο από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα λέγοντας στον ελεγκτή ότι θα κατέβει στην πρώτη στάση. Τελικά κατέβηκε στο σιδηροδρομικό σταθμό στο Πλατύ Ημαθίας και λίγα λεπτά αργότερα πριν τις 7 το απόγευμα, έπεσε στις γραμμές του τρένου.

Μαθητής στο 2ο Λύκειο της Ικτίνου

Ο 17χρονος ήταν μαθητής της Γ' Λυκείου στο 2ο Λύκειο Θεσσαλονίκης που βρίσκεται στον πεζόδρομο της Ικτίνου.

Ο μαθητής έλειπε μια εβδομάδα τόσο από το σπίτι όσο και από το σχολείο. Οι φήμες περί αυτοκτονίας άρχισαν να διασπείρονται μεταξύ παιδιών και γονέων από την Δευτέρα.

Το τραγικό συμβάν κρατήθηκε μυστικό στην κλειστή κοινωνία του σχολείου, τόσο από μαθητές όσο και από γονείς και εκπαιδευτικό προσωπικό, σεβόμενοι τα προβλήματα στο οικογενειακό περιβάλλον του αυτόχειρα.

Το θέμα έχει απασχολήσει και την εκπαιδευτική κοινότητα για ζητήματα ψυχολογικής υποστήριξης  μέσα στο σχολείο για παρόμοια περιστατικά εφήβων με οικογενειακά προβλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.