
"Νομίζω ότι οι Ρώσοι ενδιαφέρονται για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης," ανέφεραν οι ίδιες πηγές, σχολιάζοντας ότι το ρωσικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ατονήσει εδώ και καιρό.
Το Reuters υπογραμμίζει ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει αποκαλύψει τι ελπίζει να αντλήσει από την πώληση των δυο σιδηροδρομικών εταιρειών, αλλά πηγές κοντά στη διαδικασία έχουν πει ο αριθμός αναμένεται να κυμανθεί στην περιοχή των 50 εκατ. σωρευτικά.
Όπως επισημαίνει το πρακτορείο, η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ αποτελεί μνημονιακή υποχρεώση και ότι, εάν δεν ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα χρειαστεί να αποπληρώσει εκατοντάδες εκατ. ευρώ, ως κρατική ενίσχυση, στην ΕΕ.
Υπενθυμίζεται ότι, στις 6 Ιουλίου, κατατίθενται οι δεσμευτικές προσφορές, τόσο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και την ΕΕΣΣΤΥ.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δικαίωμα κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς έχουν οι Ιταλικοί και Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι και για την ΕΕΣΣΤΥ Alstom, Siemens και Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.