Το βράδυ της Πέμπτης υπήρξε, για δεύτερη φορά, παρέμβαση των συνδικαλιστών του οργανισμού, ώστε να μη συζητηθεί το θέμα της συντήρησης μέσω σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), όπως έχει προτείνει το υπουργείο Υποδομών.
Για να αποφορτιστεί το κλίμα, αποφασίστηκε το θέμα, που επείγει αφού οι επενδυτές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (αν υπάρχουν…) πρέπει να γνωρίζουν ποιος και με ποιους όρους θα συντηρεί το δίκτυο, να συζητηθεί εκ νέου την Τρίτη.
Η προθεσμία για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών στους διαγωνισμούς των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO (η εταιρεία τροχαίου υλικού του ΟΣΕ) εκπνέει στις 6 Ιουλίου.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν πως οδεύουμε προς μια ακόμα παράταση...
euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.