Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Όσα δεν είπε ο κ. Τσαλίδης στην χθεσινή του συνέντευξη

Αποτέλεσμα εικόνας για τσαλιδης φιλιπποςΤο blog ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνει μια πρώτη ανάλυση των όσων είπε, αλλά κυρίως αυτών που δεν είπε ο κ. Τσαλίδης στην χθεσινή του συνέντευξη.
Πάμε σιγά σιγά να δούμε τι είπε ο κ. Τσαλίδης:

Ερώτηση- Θα παγώσουν τα αναπτυξιακά σχέδια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το επόμενο διάστημα;

Είπε: Συνεχίζει να είναι προτεραιότητά μας η αποτελεσματική λειτουργία της εταιρείας, και εργαζόμαστε για την αξιολόγηση των νέων κυκλωμάτων (του προσωπικού έλξης – μηχανοδηγοί και του προσωπικού κίνησης - συνοδοί), καθώς και του νέου σύγχρονου Οργανογράμματος της εταιρείας. Όλα αυτά θα ολοκληρωθούν εντός των επόμενων ολίγων εβδομάδων.

ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μιλάει για αποτελεσματική λειτουργία της εταιρείας και για νέα κυκλώματα εργασίας. 
-Πότε έχει σκοπό να τα παρουσιάσει στους άμεσα ενδιαφερόμενους που είναι το προσωπικό; 
-Γιατί δεν αναφέρει τίποτα για προσλήψεις; Πως θα γίνει πιο αποτελεσματική η εταιρεία αν δεν καλυφθούν οι κενές θέσεις εργασίας που και ο ίδιος έχει παραδεχτεί;

Ερώτηση- Πως κρίνετε εσείς με βάση την εμπειρία σας στην εταιρία το τίμημα πώλησης και τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν;

Είπε: Σε ό,τι αφορά στο τίμημα, σημειώνεται ότι 75 εκ. ευρώ (25 εκ. ευρώ κεφάλαιο κίνησης + 50 εκ. ευρώ από το κράτος για την επιδότηση των άγονων γραμμών) θα είναι διαθέσιμα στον αγοραστή κατά το πρώτο έτος λειτουργίας της επιχείρησης. Πέραν αυτών, 200 εκ. ευρώ θα δοθούν ακόμη από το κράτος για την επιδότηση των άγονων γραμμών (2017-2020). Κατά συνέπεια, το τίμημα των 45 εκ. ευρώ κρίνεται πάρα πολύ χαμηλό. Ουσιαστικά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πλήρωσε "αμαρτήματα” που σχετίζονται με τρίτους (τον ΟΣΕ ΑΕ) και όχι δικά της, σε συνδυασμό με πιέσεις που ασκήθηκαν για διατήρηση του διαγωνισμού στο αντικείμενο και τους όρους που περιλαμβάνονταν στην αρχική προκήρυξη (κατά την προηγούμενη περίοδο), υπό την απειλή μάλιστα καταλογισμού των κρατικών ενισχύσεων και εκκαθάρισης της εταιρείας. Σε ό,τι αφορά στις διαδικασίες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ουδόλως αναμίχθηκε σε αυτές. Πρέπει να σημειώσω ότι η χώρα μας θα έχει το "προνόμιο” να είναι η μοναδική Ευρωπαϊκή χώρα όπου το Δημόσιο δεν θα διαθέτει σιδηροδρομική εταιρεία.

ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Λέει ότι με βάση τα οικονομικά στοιχεία είναι μικρό το τίμημα.

- Τι έκανε η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αυτό; ΤΙΠΟΤΑ. Γιατί πολύ απλά τοποθετήθηκε σε αυτή την θέση για να "τρέξει" τις διαδικασίες ιδιωτικοποίησης.

- Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αναμίχθηκε στις διαδικασίες ιδιωτικοποίησης όπως λέει. Γιατί όμως δεν δίνει στην ΠΟΣ τα στοιχεία αυτά που επανειλημμένα του έχουν ζητηθεί, στοιχεία με τα οποία η ΠΟΣ θα κινηθεί νομικά κατά της ιδιωτικοποίησης; 

Ερώτηση- Αληθεύουν οι πληροφορίες ότι υπήρχαν συζητήσεις από τη πλευρά σας για να δοθούν στους εργαζόμενους κρυφές αυξήσεις;
Είπε: Οι πληροφορίες αυτές, με τη μορφή των διαρροών, είναι ανακριβείς και ψευδείς. Επίσης, είναι βέβαιο ότι πίσω από τις διαρροές αυτές υπήρξαν σκοπιμότητες, με σημαντικότερη (ίσως) εκείνη του "ευνουχισμού” της διοίκησης. Η αλήθεια είναι ότι η διοίκηση μέσω της αναδιάρθρωσης της εταιρίας και της αξιοποίησης του προσωπικού της μπορούσε να δώσει συγκεκριμένες αυξήσεις σε συγκεκριμένους κλάδους των εργαζομένων, με ταυτόχρονη αύξηση του μεταφορικού της έργου και χαμηλότερο κόστος. 
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μίλησε για σκοπιμότητες, για προσπάθεια "ευνουχισμού" της Διοίκησης, για αξιοποίηση του προσωπικού και για αύξηση του μεταφορικού έργου.
- Κάπου εδώ εμφανίζονται τα νεφελίμ που κυνηγάνε να "ευνουχίσουν" την Διοίκηση... Όταν έχεις την απόλυτη στήριξη της κυβέρνησης (4 μήνες διοίκηση είναι) τι έχεις να φοβηθείς;
- Για δεύτερη φορά έχει την ευκαιρία να τονίσει την αναγκαιότητα των προσλήψεων και δεν το κάνει. Γιατί; Αντιθέτως μιλάει για αξιοποίηση του υπάρχον προσωπικού και αύξηση του μεταφορικού έργου. Εμάς αυτό μας ακούγεται κάτι σε εντατικοποίηση της εργασίας. 
Ερώτηση- Το ΤΑΙΠΕΔ αυτή τη στιγμή συζητεί το θέμα της υπογραφής ΣΣΕ με τους εργαζόμενους, χωρίς τη παρουσία της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πως σχολιάζετε την καθυστέρηση που υπήρξε τους προηγούμενους μήνες στην υπογραφή της σύμβασης;
Είπε: Όπως γνωρίζετε η διοίκηση ανέλαβε πολύ πρόσφατα, στο τέλος Μαρτίου. Εξ άλλου, το ΤΑΙΠΕΔ χρησιμοποίησε ως βάση για τις συζητήσεις με τους εργαζόμενους το τελευταίο σχέδιο της νέας ΣΣΕ που είχε δοθεί από τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους εργαζόμενους. Τα αποτελέσματα της διαπραγμάτευσης μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και των εργαζομένων θα φανούν τις επόμενες μέρες. Τέλος, πρέπει να σας πω ότι ήταν απόφαση της διοίκησης να μην παραστεί στις συναντήσεις που είχε το ΤΑΙΠΕΔ με τους εργαζόμενους για την υπογραφή της νέας ΣΣΕ.
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Εδώ λίγα είπε και πολλά έκρυψε.
-Δεν είπε γιατί δεν εμφανίστηκε ποτέ στην συνάντηση των Διοικήσεων με την ΠΟΣ για την υπογραφή των ΣΣΕ. 
- Δεν είπε γιατί εφόσον το σχέδιο της νέας ΣΣΕ που χρησιμοποιεί το ΤΑΙΠΕΔ είναι δικό του ,δεν προχώρησε αυτός σε υπογραφή.
- Δεν είπε γιατί όλη αυτή η καθυστέρηση για την υπογραφή ΣΣΕ όταν αυτός "παρουσιαζόταν" σαν έτοιμος από καιρό να υπογράψει; 
- Δεν είπε ποιος φταίει για την καθυστέρηση και ποιος άλλα έλεγε το βράδυ και άλλα το πρωί.
Ερώτηση- Ποια είναι η εκτίμησή σας για την οικονομική επιβάρυνση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω των συνεχιζόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων το τελευταίο διάστημα;
Είπε: Η οικονομική επιβάρυνση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω Ειδομένης και απεργιακών κινητοποιήσεων είναι μεγάλη και προσεγγίζει τα 3,5 εκατ. ευρώ. Τους επόμενους μήνες είναι απαραίτητο να καταβληθεί κάθε προσπάθεια, τόσο από πλευράς διοίκησης όσο και από πλευράς εργαζομένων, ώστε να ελαχιστοποιηθεί αυτή η ζημία. 
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: - Ποιος φταίει κ. Τσαλίδη που η Ειδομένη έμεινε 68 ημέρες κλειστή;
- Ποιος φταίει κ. Τσαλίδη που κατέβηκαν σε απεργίες οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; 
,-Ας ενημερώσουν τον κ. Τσαλίδη ότι οι εργαζόμενοι λόγω της έλλειψης προσωπικού καταβάλουν κάθε μέρα, όλο τον χρόνο προσπάθεια για να βγει το μεταφορικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Υ.Γ: Κύριε Τσαλίδη ξέρουμε πως μπορείτε να το κάνετε και καλύτερα. Στην επόμενη συνέντευξή σας, να δώσετε πιο συγκεκριμένες απαντήσεις και ας πονάνε οι απαντήσεις που θα δώσετε. Και να το κάνετε όσο ακόμα θα είναι στην εποπτεία σας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πριν περάσει στα χέρια των Ιταλών.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.