
Το αίτημα αυτό έχει να κάνει με τα νέα δεδομένα που δημιούργησε το ασφαλιστικό νομοσχέδιο.
Στο σημείο αυτό, φημολογείται ότι στη τροποποιημένη σύμβαση πώλησης του ΟΛΠ, που θα κατατεθεί στη Βουλή, η διάταξη για τα εργασιακά των λιμενεργατών δύναται να επηρεάσει και τους σιδηροδρομικούς, κάτι το οποίο σημαίνει νέες μετατάξεις.
Το εντυπωσιακό είναι ότι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, των 679 εργαζομένων, το κόστος προσωπικού είναι 26 εκατ., όταν η εταιρεία έχει συνολικά έσοδα 125 εκατ.
Από την άλλη πλευρά, στην ΕΕΣΣΤΥ, των 631 ατόμων, τα έξοδα προσωπικού είναι 16,7 εκατ., με συνολικά έσοδα 24 εκατ.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.