Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Μηχανοδηγός, το εύκολο θύμα...

Μετά τον θάνατο του συζύγου εισαγγελέως σε αφύλακτη διάβαση μεταξύ Λάρισας - Βόλου και τον ντόρο που πήρε η υπόθεση άρχισαν να αλλάζουν όλα όσα αφορούν τις διαβάσεις. 

Όπως σας είχαμε αποκλειστικά ενημερώσει
πριν από λίγες ημέρες έγιναν εργασίες και έκλεισαν 8 από τις αφύλακτες διαβάσεις. (κλικ εδώ για να δείτε την σχετική ανάρτηση).

Επίσης από αρμόδιους τεχνικούς έγινε γωνιομέτρηση και διαπιστώθηκε τώρα εντελώς ξαφνικά!!! πως δεν υπάρχει η κατάλληλη ορατότητα σε κάποιες διαβάσεις. 

Έτσι ο ΟΣΕ θέλοντας να βγάλει την ευθύνη από επάνω του, βρήκε την εύκολη λύση και μεταβίβασε την ευθύνη στον Μηχανοδηγό, όπως αυτό γίνεται στις περισσότερες των περιπτώσεων, και στο τρένο. Τοποθέτησε πινακίδες με βραδυπορία 6ΧΩ!!! στις διαβάσεις που δεν υπάρχει επαρκή ορατότητα.

Η διαδρομή Λάρισα - Βόλος γίνεται με 80 ΧΩ από Λάρισα μέχρι το Λατομείο (αντί για 100ΧΩ) και με 50ΧΩ από το Λατομείο μέχρι τον Βόλο (αντί για 80ΧΩ). Αν υπολογίσουμε και κάποιες άλλες 30άρες βραδυπορίες, συν τις 6άρες που τοποθετήθηκαν πρόσφατα το δρομολόγιο γίνεται με πάνω από 20 λεπτά καθυστέρηση. Αποτέλεσμα αυτού να υπάρχει πλέον πρόβλημα με τις ανταποκρίσεις από τις καθυστερήσεις που δημιουργούνται.

Ασφαλώς και μας ενδιαφέρει πρώτα από όλα η ασφάλεια αλλά μας ενδιαφέρει και η μεταφορά των επιβατών. Οι επιβάτες πληρώνουν για να χρησιμοποιούν το τρένο.

Το πρόβλημα δεν λύνεται με 6αρες. Το πρόβλημα έτσι απλά μεταβιβάζεται.

Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.