Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Ενημέρωση από το Δ.Σ της ΠΕΠΕ (ανανεωμένο)

Εγκρίθηκαν τα ΤΑΠΕΛ

Όσα αιτήματά είχαν ημερομηνία μετά την 1/1/2016 πληρώθηκαν με τα αναθεωρημένα ποσά, όπως αποφασίστηκε στο ΣΤΑ του Δεκεμβρίου.

Στην συνέχεια συζητήθηκαν τα τρέχοντα θέματα και έγινε ενημέρωση.

Συμφωνήθηκε η συμμετοχή -με σχετική ανακοίνωση- στην απεργία των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στις 4/2 για το ασφαλιστικό.

Ο πρόεδρος θεωρεί ότι οι κινητοποιήσεις στα εμπορικά ήταν επιτυχημένες.

Επίσης, θεωρεί ότι η συλλογική σύμβαση θα υπογραφεί σύντομα και μέσα σε αυτή θα υπάρχει το επίδομα ευθύνης.
Επίσης, ενημερωθήκαμε ότι το θέμα των προσλήψεων προχωρά με σταθερά βήματα (έχει φτάσει στο ΤΑΙΠΕΔ).

Για την είδηση της αδειοδότησης της νέας σιδηροδρομικής εταιρείας GOLDAIR CARGO. Ο πρόεδρος θεωρεί ότι είναι στο χέρι μας να τους δυσκολέψουμε (ακούγεται για πρόταση ενοικίασης από την εταιρεία 7 Η/Α).
Το μητρώο Μηχανοδηγών έχει αποσταλεί στο υπουργείο και στη ΡΑΣ.
Ανάχωμα για τους ανταγωνιστές είναι οι προσλήψεις στον κλάδο.
Έγινε, από τον πρόεδρο, πρόταση για συνεργασία με το δικηγορικό γραφείο του κ.Λαζαράτου για το θέμα του ασφαλιστικού, με συμμετοχή 500 ανά συνάδελφο, για όσους έχουν συμπληρώσει 35ετια εντός του 2015.
Θεωρείται ότι η μείωση της προσαύξησης των αργιών να λυθεί, ενδεχομένως, στα πλαίσια της ΣΣΕ.

Ενημερωθήκαμε από τον κ.Παπαδημητρίου ότι με βάση την εφαρμοστική εγκύκλιο (παράγραφοι #31 και #34) του νέου ενιαίου μισθολογίου, η μείωση κατά 25% από 1/1/2013 είναι άκυρη. Αναμένουμε την θέση της εταιρείας.

Για το θέμα των Καλαβρύτων η πάγια θέση του σωματείου είναι ότι δεν δεχόμαστε την εμπλοκή συνταξιούχων στην κυκλοφορία των τραίνων.
Ο πρόεδρος θεωρεί ότι η τιμολόγηση της κυκλοφορίας του τραίνου στην Καλαμάτα ήταν επί σκοπού υπερβολική.

Ως προς τις συναντήσεις με τους κ.Νίκα και κ.Τατούλη (για τις οποίες καμιά παράταξη δεν είχε ενημερωθεί), ο πρόεδρος ισχυρίστηκε ότι έγιναν όλα χωρίς πρότερο σχεδιασμό.
Μάθαμε ότι τα ΥΓΟΣ εισπράχθηκαν από την Τραινοσέ.
Θα ζητηθεί συνάντηση με τον κ.Πετράκη -τον νέο πρόεδρο του ΟΣΕ-.
Είναι προς υπογραφή στο λογιστήριο, έτοιμες να πληρωθούν, οι υπερβάλλουσες υπερωρίες του 2015.

Συμφωνούμε ότι δεν πρέπει να γίνει καμία αλλαγή στο προσοντολόγιο της έλξης.
Ο γραμματέας θεωρεί ότι για να αποφευχθούν οι κίνδυνοι που επέρχονται πρέπει να υπάρχει πρώτα από όλα ενότητα και συνεργασία από όλες τις δυνάμεις του σωματείου.
Ο γραμματέας θεωρεί λανθασμένη την κίνηση του προέδρου να πάει ΜΟΝΟΣ του στις συναντήσεις με τον δήμαρχο Καλαμάτας και τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, χωρίς ΚΑΜΙΑ ενημέρωση προς τον γραμματέα ή τον αντιπρόεδρο του σωματείου. Τέτοιου είδους κινήσεις πλήττουν την ενότητα του σωματείου, λειτουργούν διασπαστικά και τελικά ακυρώνουν την δύναμη της ΠΕΠΕ.


Ο γραμματέας θεωρεί ότι πρέπει πρώτα να συμβουλευτούμε τον κ. Μπούρλο για το θέμα του ασφαλιστικού κι έπειτα να απευθυνθούμε σε νέο δικηγορικό γραφείο. Αρχικά, είμαστε υπέρ των δικαστικών προσφυγών για το πολύ σημαντικό θέμα του ασφαλιστικού νόμου.

Πρέπει να ενεργοποιηθούν οι μηχανοστασιάρχες (ΜΕΚ) ΚΑΙ για την πληρέστερη εκπαίδευση των βοηθών. Είμαστε ΥΠΕΡ της ολοκλήρωσης της εκπαίδευσης των βοηθών ΆΜΕΣΑ.

Πρέπει, επιτέλους, να συγκληθεί η τοπική Γραμματεία του ΜΑΙ, εκκρεμούν πολλά θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Να γίνει γράμμα προς την διοίκηση να εφαρμοστεί το άρθρο 16, παράγραφος 3 για όσους εκτελούν καθήκοντα προϊσταμένων.

Χρειάζεται να δοθεί λύση στο θέμα της ιδιωτικής ασφάλισης, ώστε να συνεχιστεί η κάλυψη για το προσωπικό.

Ο γραμματέας ζήτησε να κλιμακωθούν οι κινητοποιήσεις για να ασκηθεί πίεση για τα αιτήματά μας (ΣΣΕ και προσλήψεις).

Επίσης, ζητήθηκε να γίνει, επιτέλους, η απαραίτητη αναδιάρθρωση των κυκλωμάτων υπηρεσιών.

Από τον αντιπρόεδρο αναφέρθηκαν τα τοπικά προβλήματα του ΜΘ, όπως η στέγαση του μηχανοστασίου (το υπάρχον κτίριο του οποίου κρίθηκε ακατάλληλο) και το -κλασικό πια- θέμα της βλάστησης πέριξ της γραμμής.

Ο αναπληρωτής γραμματέας μίλησε για τις αυτοσχέδιες διαβάσεις μεταξύ ΤΧ3-ΤΧ4 και τους κινδύνους που αυτές εγκυμονούν. Προτάθηκε λοιπόν, να γίνει γράμμα για την περίφραξη της γραμμής στο σημείο. Συμφωνήθηκε να γίνει -ξανά- γράμμα προς τον ΟΣΕ για το θέμα της αποκατάστασης της ενωτικής Αξιού-Γαλλικού.

Συμφωνήθηκε να ασκηθεί πίεση για να γίνουν επιτέλους οι προαγωγές.
Τέλος, ο πρόεδρος υποσχέθηκε να γίνει συντόμως σχεδιασμός για να συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις.


Με την ολοκλήρωση του συμβουλίου το ΔΣ προχώρησε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΕΠΕ.

Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.