Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Καλαμάτα. Επικοινωνία ή λειτουργία;

Αποτέλεσμα εικόνας για τρενο καλαματαΤο τελευταίο διάστημα γίνεται μεγάλη κουβέντα για την μόνιμη λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Καλαμάτας – Μεσσήνης. 

Η διαδρομή αυτή ανήκει στο μεγαλύτερο κομμάτι της Πελοποννήσου όπου μετά την εφαρμογή του Νόμου 3891 του πρώτου μνημονίου του 2010, έκλεισε.

Από τότε λειτουργεί μόνο εποχιακά είτε μέσω τουριστικών τρένων είτε για λόγους τοπικούς (εμποροπανήγυρι Μεσσήνης).

Η ΠΕΠΕ, όποια και να ήταν η διοίκηση του σωματείου τα χρόνια αυτά, ήταν απέναντι σε τέτοιες μνημονιακές πολιτικές, και με πράξεις στήριξε και στηρίζει πάντα, έργα που βάζουν και πάλι στις ράγες της Πελοποννήσου το τρένο. 

Για αυτό και μας δημιουργούν μεγάλες απορίες πολιτικές εντυπώσεων που δεν έχουν σχέδιο και έρχονται από το ‘’τριχοτομημένο υπουργείο’’ (Σπίρτζης, Πέρκα, Σγουρίδης). Σε αυτό αν προσθέσουμε και την πολιτική του ΤΑΙΠΕΔ, όλοι καταλαβαίνουμε που οδηγεί η κατάσταση. Σε πολιτικές που μπορεί να έχουν ‘’θύμα’’ και πάλι την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τώρα που το μεγαλύτερο όπλο τον εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και όλων τον σιδηροδρομικών, είναι ότι οι θυσίες πιάνουν τόπο τα τελευταία χρόνια, για αυτό και κανένας δεν μιλά για ελλείμματα στον Σιδηρόδρομο.

Τώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και μετά την κερδοφορία της, μπορεί να κερδίσει και το στοίχημα της Πελοποννήσου, αν κάνει πράξη το σχέδιο που υπάρχει και έχει συμφωνηθεί μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ και αφορά το μεγάλο πακέτο αξιοποίησης τουριστικών και όχι μόνο προϊόντων για την Πελοπόννησο, αλλά και για την υπόλοιπη Ελλάδα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μαζί με την περιφέρεια Πελοποννήσου και τους Δήμους, μπορεί να πετύχει την σύνδεση του Προαστιακού με την πόλη του Λουτρακίου, και την επανασύνδεση με την πρώτη πρωτεύουσα της χώρας.

Πάλι άμεσα μπορεί χωρίς ελλείμματα το τρένο να λειτουργήσει στην Πελοπόννησο, να γίνει πάλι το μέσο που θα βοηθά στην ανάπτυξη, την ασφαλή και οικολογική μετακίνηση.

Άρα ας αφήσουν κάποιοι κατά μέρος την παραπληροφόρηση για το θέμα αυτό. 

Κανένας Μηχανοδηγός - Σιδηροδρομικός δεν υπάρχει που να μην θέλει την σωστή λειτουργία του τρένου.


Πολιτική επικοινωνίας και κοροϊδία δεν θέλει!

Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.