Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Προς δημοπράτηση εντός του 2016 η ηλεκτροκίνηση Βόλου - Λάρισας

Η Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε χθες επτά έργα

Η Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε χθες επτά μεγάλα έργα που προγραμματίζεται να δημοπρατηθούν μέσα στο 2016 μεταξύ των οποίων και

δύο έργα σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης μεταξύ των οποίων η σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση, ETCS L1 και ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα - Βόλος, διάρκειας 30 μηνών.

Σημειώνεται ότι ήδη η πρώτη φάση της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Βόλου - Λάρισας έχει ξεκινήσει με το έργο να περιλαμβάνει γενική επισκευή του κύριου άξονα της γραμμής λόγο μεγάλης φθοράς, αντικατάσταση στρωτήρων, αντικατάσταση σιδηροτροχιών, εκβάθυνση της γραμμής στο Χ.Σ. 1+290, συντήρηση όλων των αλλαγών και δεύτερων γραμμών των σταθμών, εξασφάλιση της γραμμής με πασσάλους σε όλο το μήκος καθώς και κατασκευή υπόστεγου στέγασης των παλαιών ατμομηχανών στο Σ.Σ. Βόλου, καθώς επίσης και τριών Ι.Δ. με υπερύψωση για να επιτευχθεί το αναγκαίο περιτύπωμα της ηλεκτροκίνησης.

Η αναβάθμιση σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ θα συμβάλλει στη μείωση χρόνου διαδρομής, στη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, ενώ παράλληλα θα ανοίξει το δρόμο για νέες εμπορευματικές συμφωνίες.

Παράλληλα θα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα δεδομένου ότι το κόστος ηλεκτροκίνησης μειώνεται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο.

«Με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να αποτελέσει τον κορμό Εθνικής στρατηγικής συνδυασμένων μεταφορών με πολλαπλά οφέλη τόσο για το σιδηρόδρομο όσο και για τη χώρα» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ να επισημαίνει επίσης ότι βασική της προτεραιότητα παραμένει «ο εκσυγχρονισμός του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη / Προμαχώνας (ΠΑΘΕ/Π), με δημιουργία ενός σιδηροδρομικού άξονα υψηλών ταχυτήτων και αυξημένης χωρητικότητας, εξοπλισμένου με σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτροκίνησης, τα οποία θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις της διαλειτουργικότητας των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων». Για τη νέα χρονιά προγραμματίζονται πάντως και εντοπισμένες παρεμβάσεις στο περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυο.

 Στις ράγες η ηλεκτροκίνηση στη δ. Θεσσαλία

 Στα έργα περιλαμβάνεται και η ηλεκτροκίνηση - τηλεδιοίκηση- σηματοδοτηση της υφιστάμενης μονής γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα διάρκειας 30 μηνών. Πρόκειται για έργο που θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της περιοχής, δηματοδωτώντας την άρση της σιδηροδρομικής απομόνωσης κια ταυτόχρονα θα διευκολύνει τη μετακίνση επιβατικού κοινού και αγαθών στη Δυτική Θεσσαλία.


thessaliatv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.