Στην τελική ευθεία έχουν εισέλθει οι αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ , καθότι οι δεσμευτικές προσφορές έχουν οριστεί για τις 15 Ιανουαρίου.
Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των διαγωνισμών αποτελούν οι δι-εταιρικές
συμβάσεις, με κυριότερες την σύμβαση συντήρησης των βαγονιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ΕΕΣΣΤΥ και τη μίσθωση βαγονιών του ελληνικού δημοσίου, με φορέα διαχείρισης τη ΓΑΙΑΟΣΕ, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Για την πρώτη σύμβαση, ακούγεται ότι το ποσό κυμαίνεται άνω των 20 εκατ. ευρώ, σε ετήσια βάση, με τους υποψήφιους επενδυτές να ζητούν… περισσότερα. To νούμερο αυτό δεν επιβεβαιώνεται από άλλες πηγές, οι οποίες κάνουν λόγο για (τουλάχιστον) 26,5 εκατ.
Για τη δεύτερη σύμβαση, το ποσό κυμαίνεται στα 14,5 εκατ. ευρώ, σε ετήσια βάση. Μάλιστα, τα 2 πρώτα χρόνια, το 3% θα αποδίδεται στη ΓΑΙΑΟΣΕ και το υπόλοιπο στην ΕΕΣΣΤΥ για την ανάταξη περίπου 40 μηχανών.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.