Σήμερα πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον πρόεδρο της Τραινοσε κ. Ζηλιασκόπουλο και με τον διευθυντή ΔΙΚΑΜ κ.Λύτρα. Ο πρόεδρος μίλησε αρχικά για την ιδιωτικοποίηση. Οι δεσμευτικές προσφορές κλείνουν στις 3 Δεκέμβρη. Ακούγεται ότι οι Ρώσοι αποσύρθηκαν. Αυτή τη στιγμή, μόνο οι Ρουμάνοι σε συνεργασία με τους Αμερικανούς, παραμένουν ενεργοί. Ενδέχεται να ζητηθεί ...
παράταση για τις προσφορές. Αν γίνει αυτό ίσως να ανοίξει ξανά το θέμα των προσφορών. Ακόμα όμως και παράταση να δοθεί, θα είναι με τους ίδιους όρους. Το θέμα είναι στα χέρια της κυβέρνησης και μόνο. Ενώ για την ΕΕΣΣΤΥ υπάρχει ακόμα ζωντανό το ενδιαφέρον των γάλλων (Alstom). Για την ΣΣΕ ο πρόεδρος επιθυμεί να υπογραφεί και θεωρεί ότι είναι καλή ευκαιρία τώρα, πριν την ιδιωτικοποίηση. Για να προχωρήσει πρέπει να συμφωνήσει τόσο το υπουργείο όσο και το ΤΑΙΠΕΔ. Καταρχήν, πρέπει να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας.
Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ υπενθύμισε ότι πάγιο αίτημα μας είναι το επίδομα ευθύνης.
Ο Γραμματέας της ΠΕΠΕ τόνισε ότι το συγκεκριμένο ζήτημα είναι ήδη αποτυπωμένο στην προηγούμενη υπογεγραμμένη σύμβαση ως νομοθετική ρύθμιση.
Ο πρόεδρος της εταιρείας όμως, είπε ότι είναι αποκλειστικά πολιτικό το θέμα και όχι θέμα της Τραινοσε. Θεωρεί ότι τελικά ο ιδιώτης επενδυτής στο μέλλον θα συνδέσει την αποδοτικότητα με την αμοιβή. Ως προς το θέμα των θέσεων ευθύνης πρέπει να κλείσει και μάλιστα γρήγορα με την νόμιμη και σύμφωνη με τον κανονισμό διαδικασία. (Αφού πρώτα κλείσει το θέμα του διευθυντή).
Ο διευθυντής ΔΙΚΑΜ μας ενημέρωσε ότι ετοιμάζεται πρόγραμμα εκπαίδευσης για τους πρόσφατα μεταταχθέντες στην έλξη συναδέλφους. Εντοπίστηκε από τον Γραμματέα της ΠΕΠΕ το γεγονός ότι υπάρχουν απλά θέματα που έπρεπε να έχουν λυθεί, αλλά δυστυχώς, έχουν καθυστερήσει λόγω γραφειοκρατίας. (πχ οι αποβάθρες στην μόρτα του αεροδρομίου).
Έγινε εκτενής αναφορά του συμβούλου σε νέες συμφωνίες για μεταφορές εμπορευμάτων (νικέλιο), όπως και εκκρεμή θέματα της ΕΡΓΟΣΕ (αποκατάσταση της ενωτικής Αξιού-Γέφυρας).
Για το θέμα των προσλήψεων, αυτές πρέπει να γίνουν, παρόλο που δεν υπάρχει στήριξη από το υπουργείο. Η εταιρεία θα πάρει την απόφαση και θα κάνει σχετικό αίτημα για να προχωρήσει το θέμα. Θα παρθεί απόφαση από την εταιρεία και θα προωθηθεί στο υπουργείο.
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος είπε ότι ενώ υπάρχουν χρήματα για να προχωρήσουν κάποιες υποδομές, αυτά έχουν δεσμευτεί δυστυχώς στην Τράπεζα της Ελλάδος. (Αυτά που κάποιοι μας έκαναν με ανακοινώσεις το μαύρο άσπρο, ισχυριζόμενοι ότι θα πάρουμε επιπλέον τόκους!).
Ο πρόεδρος θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξει επανεξέταση των κυκλωμάτων. Πάντα βέβαια με την συμβολή της ΠΕΠΕ. Ο πρόεδρος της Τραινοσε είπε πως σκέφτεται εν όψη αναδιοργάνωσης των κυκλωμάτων, την επαναφορά της πρότασης του 2011, δηλαδή την μετάθεση του προσωπικού της Δράμας στην Θεσσαλονίκη. Το θέμα μάλιστα έχει ήδη συζητηθεί με το υπουργείο. Στο άκουσμα του θέματος, η αντίδραση του σωματείου ήταν καθολική και ομόφωνα αποκλείστηκε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Επιπλέον, στο πλαίσιο προγραμμάτων εκπαίδευσης, ο γραμματέας ζήτησε να εγκριθεί εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους βοηθούς μηχανοδηγούς μέσα στο 2016, προκειμένου να πιστοποιηθούν έγκαιρα.
Τέλος, ζητήθηκε και συμφωνήθηκε να τακτοποιηθούν εκκρεμή θέματα μεταθέσεων μηχανοδηγών. Η συζήτηση κύλησε σε ήρεμο κλίμα.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.