Ταξιδιωτικό πρακτορείο αμείβεται με 2000 ευρώ κατά άτομο για την εκδρομή που παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Άραγε ο ΟΣΕ δεν θα μπορούσε να διοργανώσει μόνος του τέτοιες εκδρομές;
Οι φίλοι του τρένου ήρθαν σε επαφή με το
Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου (www.sfs.gr) και έφεραν στο φως κάποια πολύ ενδιαφέροντα νέα που αφορούν την Ηλεία και γενικότερα την ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου!
Εξειδικευμένα γραφεία τουρισμού που οργανώνουν εκδρομές με τρένα και ότι ήδη ένα τέτοιο αγγλικό γραφείο με την επωνυμία «ptgtoursrailandculture» (τρένο και πολιτισμός) οργανώνει το γύρο της Πελοποννήσου με τρένο και κόστος γύρω στα 2.000 ευρώ κατ΄άτομο.
Έτσι λοιπόν, τα δύο προηγούμενα χρόνια ήρθαν και στα μέρη μας από το Κιάτο στην Αρχαία Ολυμπία 130 τουρίστες κάθε φορά πριν συνεχίσουν στη Μεσσηνία, κάτι που θα συνέβαινε και φέτος θεού θέλοντος και… ΟΣΕ επιτρέποντος. Φέτος όμως ο ΟΣΕ δεν παραχώρησε παλιό τρένο κι έτσι το ενδιαφέρον μειώθηκε αισθητά με αποτέλεσμα να έρθουν για το γύρο μόνον 40 άτομα.
Το τουριστικό γραφείο ισχυρίζεται ότι ο γύρος της Πελοποννήσου είναι από τους πιο ενδιαφέροντες και ειδυλλιακούς που διοργανώνει και σημειώνεται ιδιαίτερο ενδιαφέρον από όλο το πλανήτη!
Να σημειωθεί πως η στάση του ΟΣΕ είναι ανεπίτρεπτη.
Εγκαταλελειμμένοι σταθμοί, κτίρια ιστορικής σημασίας που ρημάζουν, βανδαλισμοί σταθμών με ανεκτίμητη αρχιτεκτονική αξία συνθέτουν την εικόνα στο μεγαλύτερο μέρος του ανενεργού δικτύου του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο.
Το δίκτυο της Πελοποννήσου χρονολογείται από τον 19ο αιώνα και αποτελείται, εκτός από μετρική γραμμή, και από μια σειρά σιδηροδρομικών σταθμών ανεκτίμητης ιστορικής αξίας. Όταν το τρένο έπαψε να σφυρίζει σε αυτές τις περιοχές, αχρηστεύτηκαν και οι σιδηροδρομικοί σταθμοί, για τους οποίους όμως δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη.
Αποτέλεσμα είναι πολλοί από αυτούς να βρίσκονται στο έλεος της φθοράς του χρόνου, επηρεάζοντας σε αρκετές περιπτώσεις και τις γύρω περιοχές. Ελπίζουμε να αλλάξει η κατάσταση δεδομένης της πελατείας που είναι ήδη εξασφαλισμένη παγκοσμίως!
amaliadanews.gr
Οι φίλοι του τρένου ήρθαν σε επαφή με το
Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου (www.sfs.gr) και έφεραν στο φως κάποια πολύ ενδιαφέροντα νέα που αφορούν την Ηλεία και γενικότερα την ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου!
Εξειδικευμένα γραφεία τουρισμού που οργανώνουν εκδρομές με τρένα και ότι ήδη ένα τέτοιο αγγλικό γραφείο με την επωνυμία «ptgtoursrailandculture» (τρένο και πολιτισμός) οργανώνει το γύρο της Πελοποννήσου με τρένο και κόστος γύρω στα 2.000 ευρώ κατ΄άτομο.
Έτσι λοιπόν, τα δύο προηγούμενα χρόνια ήρθαν και στα μέρη μας από το Κιάτο στην Αρχαία Ολυμπία 130 τουρίστες κάθε φορά πριν συνεχίσουν στη Μεσσηνία, κάτι που θα συνέβαινε και φέτος θεού θέλοντος και… ΟΣΕ επιτρέποντος. Φέτος όμως ο ΟΣΕ δεν παραχώρησε παλιό τρένο κι έτσι το ενδιαφέρον μειώθηκε αισθητά με αποτέλεσμα να έρθουν για το γύρο μόνον 40 άτομα.
Το τουριστικό γραφείο ισχυρίζεται ότι ο γύρος της Πελοποννήσου είναι από τους πιο ενδιαφέροντες και ειδυλλιακούς που διοργανώνει και σημειώνεται ιδιαίτερο ενδιαφέρον από όλο το πλανήτη!
Να σημειωθεί πως η στάση του ΟΣΕ είναι ανεπίτρεπτη.
Εγκαταλελειμμένοι σταθμοί, κτίρια ιστορικής σημασίας που ρημάζουν, βανδαλισμοί σταθμών με ανεκτίμητη αρχιτεκτονική αξία συνθέτουν την εικόνα στο μεγαλύτερο μέρος του ανενεργού δικτύου του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο.
Το δίκτυο της Πελοποννήσου χρονολογείται από τον 19ο αιώνα και αποτελείται, εκτός από μετρική γραμμή, και από μια σειρά σιδηροδρομικών σταθμών ανεκτίμητης ιστορικής αξίας. Όταν το τρένο έπαψε να σφυρίζει σε αυτές τις περιοχές, αχρηστεύτηκαν και οι σιδηροδρομικοί σταθμοί, για τους οποίους όμως δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη.
Αποτέλεσμα είναι πολλοί από αυτούς να βρίσκονται στο έλεος της φθοράς του χρόνου, επηρεάζοντας σε αρκετές περιπτώσεις και τις γύρω περιοχές. Ελπίζουμε να αλλάξει η κατάσταση δεδομένης της πελατείας που είναι ήδη εξασφαλισμένη παγκοσμίως!
amaliadanews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.