Τεράστια προβλήματα σήμερα το πρωί στον Προαστιακό στο Κιάτο. Το 4401 (5:25 αναχώρηση από Κιάτο) παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα και ακινητοποιήθηκε με αποτέλεσμα να εγκλωβίσει και το 4403 (6:25 αναχώρηση από Κιάτο) διότι ως γνωστών
δεν γυρνάνε τα κλειδιά στο Κιάτο. Μιλάμε για 2 δρομολόγια που είναι ασφυκτικά γεμάτα (ιδίως το 4403), οπότε καταλαβαίνεται το μέγεθος του προβλήματος.
Έτσι ο πρώτος συρμός από Κιάτο που αναχώρησε είναι το 4405 των 7:25 (ο πρώτος συρμός που φτάνει 7:19 από το Αεροδρόμιο), καθώς παραμένουν ακόμα εγκλωβισμένοι οι 2 πρώτοι συρμοί, ο οποίος επίσης έχει μεγάλη πληθώρα κόσμου.
Αν όπως έχει ζητήσει και η ΠΕΠΕ στην συνάντηση με τον κ. Θεοφανόπουλο πριν το καλοκαίρι είχε φτιαχτεί η γραμμή 501 και ήταν σε κυκλοφορία επί διπλής γραμμής από Κόρινθο μέχρι Κιάτο λειτουργούσαν οι αλλαγές και ο σταθμός ήταν επανδρωμένος με το απαραίτητο προσωπικό, τότε το πρόβλημα θα ήταν πολύ μικρότερο καθώς θα απεγκλωβιζόταν ο δεύτερος συρμός.
Άμεση αποκατάσταση της φθοράς στην γραμμή επαφής στην γραμμή 501.
Τεχνικές παρεμβάσεις ώστε να μην υπάρχει υψομετρική διαφορά στην 1η γραμμή του Κιάτου.
Επάνδρωση του σταθμού Κιάτου και λειτουργία σε 24ωρη βάρδια.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
δεν γυρνάνε τα κλειδιά στο Κιάτο. Μιλάμε για 2 δρομολόγια που είναι ασφυκτικά γεμάτα (ιδίως το 4403), οπότε καταλαβαίνεται το μέγεθος του προβλήματος.
Έτσι ο πρώτος συρμός από Κιάτο που αναχώρησε είναι το 4405 των 7:25 (ο πρώτος συρμός που φτάνει 7:19 από το Αεροδρόμιο), καθώς παραμένουν ακόμα εγκλωβισμένοι οι 2 πρώτοι συρμοί, ο οποίος επίσης έχει μεγάλη πληθώρα κόσμου.
Αν όπως έχει ζητήσει και η ΠΕΠΕ στην συνάντηση με τον κ. Θεοφανόπουλο πριν το καλοκαίρι είχε φτιαχτεί η γραμμή 501 και ήταν σε κυκλοφορία επί διπλής γραμμής από Κόρινθο μέχρι Κιάτο λειτουργούσαν οι αλλαγές και ο σταθμός ήταν επανδρωμένος με το απαραίτητο προσωπικό, τότε το πρόβλημα θα ήταν πολύ μικρότερο καθώς θα απεγκλωβιζόταν ο δεύτερος συρμός.
Άμεση αποκατάσταση της φθοράς στην γραμμή επαφής στην γραμμή 501.
Τεχνικές παρεμβάσεις ώστε να μην υπάρχει υψομετρική διαφορά στην 1η γραμμή του Κιάτου.
Επάνδρωση του σταθμού Κιάτου και λειτουργία σε 24ωρη βάρδια.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.