Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Επιστολή Δ. Κυριακίδη

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Δημήτρη Κυριακίδη

Λόγω του ότι γράφηκαν σε σιδηροδρομικά blog εναντίων μου αναίτια  και χωρίς καμία προηγούμενη πρόκληση πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, έχω υποχρέωση να τα ξεδιαλύνω για αποφυγή λανθασμένων
εντυπώσεων, να τοποθετηθούν  όλα στην σωστή τους θέση αλλά και αποκατάσταση του ονόματός μου από την συκοφαντία και σπίλωση που έγινε από έναν άνθρωπο που έχει ηθική και ψυχική ανωμαλία  ονόματι ΝΑΘΑΝΑΗΛΙΔΗ.
               Όλα τα χρόνια που βρίσκομαι στον σιδηρόδρομο και όχι μόνο, μιλώ πάντοτε ευθέως ανεξάρτητα εάν αυτά αρέσουν η όχι .
Για αυτό και μπορώ όλους να τους κοιτώ απευθείας στα μάτια.
ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: Στενό συγγενικό μου πρόσωπο είχε την εργολαβία μέχρι πρότινος και δυστυχώς δεν του δόθηκε η δυνατότητα νέας συμμετοχής από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχι γιατί ήταν  κακό αλλά γιατί κάποιοι  ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΟΠΑΤΕΡΕΣ  μαύρισαν το όνομα των σιδηροδρομικών με αποτέλεσμα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να θεωρεί ως υπόπτους διαπλοκής όλους τους εργαζόμενούς της.
Για όλη την διάρκεια της εργολαβίας είμαι περήφανος που το συγγενικό μου πρόσωπο κατάφερε το πρακτορείο Δράμας  να είναι από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο πανελλαδικά, που ήταν παράδειγμα εντιμότητας, που δεν βρέθηκε κανείς να το κατηγορήσει πως καταχράστηκε  ούτε ένα σεντς, που όλα ήταν σε τάξη, που κατάφερε και ανέβασε τον τζίρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάνω από 50%, που η συνεργασία του με το προσωπικό κίνησης και σταθμού ήταν άψογη χωρίς ποτέ και κανένα πρόβλημα κ.α.
Για τα υπονοούμενα των  παρατάσεων:  Με  την λήξη  της σύμβασης προκηρύχτηκαν  κανονικά διαγωνισμοί  στους οποίους δεν υπήρξε καμία προσφορά. Μετά από κάθε άγονο διαγωνισμό,  από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτεινόταν δίμηνη παράταση έως ότου προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός και βρεθεί ενδιαφερόμενος όπως βρέθηκε και πλέον λειτουργεί με αυτόν.
Στον ελεύθερο χρόνο μου, ναι, βοηθούσα το πρακτορείο χωρίς αυτό ποτέ να είναι σε βάρος της δικής μου εργασίας.
Τον ελεύθερο μου χρόνο τον διαθέτω όπου και όπως εγώ θέλω και δεν χρειάζομαι την έγκριση κανενός διεστραμμένου.
 Όλα τα παραπάνω αναφερόμενα είναι σε πλήρη διαφάνεια και διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Ήδη κάποιοι αδίστακτοι και βρώμικοι στην σκέψη από την γνωστή συμμορία για να πονέσουν εμένα ασχοληθήκαν με το θέμα, αλλά  έφυγαν  απογοητευμένοι γιατί δεν βρήκαν τίποτα. Όλα ήταν πεντακάθαρα.

Η απαίτηση πλέον των πάρα πολλών συναδέλφων για την διερεύνηση και δημοσιοποίηση των θεμάτων που έχουν προκύψει με οφειλές στα εκδοτήρια και εμπλοκή πρώην και νυν σιδηροδρομικών σε αυτές (και συγγενικών τους προσώπων) με βρίσκει απολύτως σύμφωνο και παρακαλώ την ΠΟΣ να ξεκινήσει άμεσα την διαδικασία διαφάνειας.


ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΚΑΒΓΑ: Δεν είχα καμιά διάθεση να ασχοληθώ με αυτό αλλά μετά από τα χονδροειδέστατα κατ επανάληψη  ψέματα από πλευράς Ναθαναηλίδη είμαι αναγκασμένος να μιλήσω.
Για πρώτη φορά στα τόσα χρόνια ήμουν υποψήφιος και εκλέχθηκα ως αντιπρόσωπος Δράμας. Ποτέ μέχρι την εκλογή μου δεν ασχολήθηκα η συμμετείχα στα κοινά.
                      Στο Δ.Σ. της ΠΕΠΕ του Ιουλίου από πλευράς Συρόπουλου μέλος του Δ.Σ. ΠΕΠΕ ειπώθηκαν  σε βάρος της Δράμας λόγια πολύ βαριά  και διαστρεβλώθηκε συνειδητά η πραγματικότητα καθώς και λόγια που θυμίζουν εργοδότη και όχι εκπρόσωπο των εργαζομένων.
  Παρόλο που κλήθηκε το Δ.Σ. δυο φορές στην Δράμα, αυτό, έγινε για προφανείς λόγους στη θεσ/νίκη. Στη Θες/νίκη η Δράμα εμφανίσθηκε  με δύο εκπροσώπους της, με στοιχεία και συγκριτικούς πίνακες που θα αποδείκνυαν την  πραγματικότητα καθώς και να θυμίσει στον Συρόπουλο πως είναι εκφραστής όλων  των μηχανοδηγών και όχι μόνο της Θεσσαλονίκης και της εργοδοσίας.
Εκεί ο γνωστός είρωνας και καθηγητής στην δημιουργία εσκεμμένων εντάσεων ΝΑΘΑΝΑΗΛΙΔΗΣ, ως καλό τσοπανόσκυλο, έπιασε δουλειά  από την πρώτη μου φράση προς το αφεντικό του με στόχο την προστασία του από τα πολλά μας επιχειρήματα που θα διέψευδαν και θα το έφερναν σε δύσκολη θέση. Στη συνέχεια υπήρξε ένταση και η κατηγορία μου προς τον αφεντικό του ως κακοπροαίρετο, λασπολόγο, διαστρεβλωτή της αλήθειας και βολεμένο. Μπορεί το υπάκουο τσοπανόσκυλο να μην με άφησε να ολοκληρώσω καμία φράση αλλά φάνηκε ξεκάθαρα από την αντίδρασή  τους πως το δίκιο ήταν με το μέρος μας.
Τα περί    εντεταλμένων,     27΄μακροσκελές κείμενο,     να βρίζει τους μηχανοδηγούς της Θες/νίκης,     για τεμπέληδες,  και όλα τα άλλα  είναι ψέματα και  βγαλμένα από το αρρωστημένο μυαλό του Ναθαναηλίδη  στον οποίο καθαρά και ανθρώπινα θα πω.
Κάνε μια επίσκεψη σε έναν ψυχίατρο θα σε βοηθήσει στην  επανένταξή σου και πάλι με τους ανθρώπους
        Επιμένω τους παραπάνω  της συμμορίας να τους καταγγέλλω ως λασπολόγους, κακοπροαίρετους,  και διαστρεβλωτές της αλήθειας.
Ναθαναηλίδη είμαι πεντακάθαρος, δεν μπορεί κανείς να με κατηγορήσει ως διεφθαρμένο, λαμόγιο, καιροσκόπο, βολεμένο, αιχμάλωτο κανενός,  μαντρωμένο  και ποτέ δεν θα γίνω τσοπανόσκυλο κανενός (άραγε υπάρχει κάτι από όλα αυτά που να σε αντιπροσωπεύει;). Είμαι περήφανος και γι αυτό δεν καταδέχθηκα ούτε ένα ευρώ από την ΠΕΠΕ παρόλο που μου προτάθηκε για τα έξοδα μετακίνησης στο Δ.Σ., σε αντίθεση με σένα που δεν μας λες πόσα οικονομάς   σε κάθε συμμετοχή σου στην ΠΟΣ. Αγαπώ την έδρα μου και θα την υπερασπίζομαι πάντα και δεν θα διστάσω να έρθω σε σύγκρουση αν χρειαστεί ακόμη και με τον ΑΞΙΟ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ
          Παρακαλώ το προεδρείο της ΠΕΠΕ, τα video του Δ.Σ. Ιουλίου και Αυγούστου με όλα τα επίμαχα σημεία να προβληθούν σε όλες τις επόμενες γενικές συνελεύσεις και το ΣΤΑ που θα πραγματοποιηθούν για να φανεί ποιος είναι αυτός που λασπολογεί και ποιος μιλά την γλώσσα της αλήθειας. Τα υπόλοιπα περισσεύουν.

Δημήτριος  Κυριακίδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.