Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Η Ελλάδα στο... συνεργείο

«Καθηλωμένα» σχεδόν τα μισά δημόσια οχήματα πρώτης ανάγκηςΔεν είναι μόνο τα τρία κυβερνητικά αεροπλάνα ακινητοποιημένα. Είναι λεωφορεία που πιάνουν φωτιά στο δρόμο, περιπολικά και πυροσβεστικά χαλασμένα, ασθενοφόρα που μετρούν 1.000.000 χιλιόμετρα!
Μια κατάσταση χάους και παρακμής της ελληνικής κρατικής μηχανής, καθώς η κυβέρνηση αγκομαχά να καλύψει τις ανάγκες των πολιτών για ασθενοφόρα,
περιπολικά, τρένα, λεωφορεία και τρόλεϊ, αφού ο στόλος των δημόσιων αυτοκινήτων είναι γερασμένος ή ακινητοποιημένος λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.
Συγκοινωνίες
Έως τα τέλη του 2016 περίπου 500 λεωφορεία και τρόλεϊ αναμένεται να αποσυρθούν από την κυκλοφορία, λόγω παλαιότητας αλλά και της υποχρεωτικής συμμόρφωσης με την περιβαλλοντική νομοθεσία. Ο στόλος της ΟΣΥ αποτελείται από 2.387 λεωφορεία και τρόλεϊ, 17 τύπων συνολικά. Τα λεωφορεία (13 τύποι) έχουν μέση ηλικία 11,8 ετών, ενώ τα τρόλεϊ (τέσσερις τύποι) έχουν μέση ηλικία 12,7 ετών.
Δεδομένης της οικονομικής κατάστασης, οι συγκοινωνιακές εταιρείες αδυνατούν να προβούν στην προμήθεια οχημάτων, το κόστος των οποίων εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ και γι αυτό πασχίζουν να εντάξουν την προμήθεια στο ΕΣΠΑ της περιόδου 2014-2020.
Αστυνομία – Πυροσβεστική
Από τα περίπου 5.000 οχήματα (περιπολικά, μοτοσικλέτες, λεωφορεία) που αποτελούν το δυναμικό της ΕΛ.ΑΣ., περίπου το 20% είναι ακινητοποιημένο λόγω σοβαρών βλαβών που κάνουν ασύμφορη οικονομικά την επισκευή τους. Παρόμοια είναι η εικόνα και στην Πυροσβεστική Υπηρεσία καθώς, σύμφωνα με συνδικαλιστές, από τα 3.000 οχήματα ένα ποσοστό 20%-25% παραμένει ακινητοποιημένο.
Τα περισσότερα περιπολικά είναι ερείπια που έχουν στο ενεργητικό τους περισσότερο από 500.000 χιλιόμετρα και μοτοσικλέτες, που όπως λένε οι αστυνομικοί, δεν κάνουν ούτε για βότα, πόσο μάλλον για καταδίωξη.
ΕΚΑΒ
Περίπου 100 ασθενοφόρα έχουν αποσυρθεί από τους δρόμους της χώρας λόγω βλάβης.
Αλλά και από τα 650 ασθενοφόρα που περιλαμβάνονται στον ενεργό στόλο του ΕΚΑΒ τα περισσότερα έχουν λάβει άδεια κυκλοφορίας μεταξύ 2000 και 2003, με αποτέλεσμα να είναι «φορτωμένα» με ακόμη και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Σιδηρόδρομος
Η συνειδητή δημιουργία ελλείψεων προσωπικού ήδη από το 2010, το πέρασμα της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) στο ΤΑΙΠΕΔ κατά 100% και η υποχρηματοδότηση των σιδηροδρομικών μεταφορών συνθέτουν το σημερινό ζοφερό σκηνικό στον σιδηρόδρομο.
Οι πολίτες ταξιδεύουν υπό απαράδεκτες συνθήκες ενώ τραγικές είναι οι ελλείψεις σε τροχούς και πετρελαιοκινητήρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.